اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 2 طرح در شهرستان ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو طرح عمرانی و دامداری در شهرستان ایجرود به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 2 طرح در شهرستان ایجرود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دو طرح عمرانی و دامداری در شهرستان ایجرود به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان ایجرود به بهره‌برداری رسید، افزود: در طول سال برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار می‌شود‌.

فرماندار ایجرود با اشاره به بهره‌برداری از طرح هادی روستای "نکتو" تصریح کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه  شامل 3 هزار متر مربع آسفالت‌، 650 متر مربع جدول‌گذاری و 2 هزار و 500  متر مربع زیرسازی است‌.

اکبرپور از افتتاح طرح پرورش گاو شیری 30 راسی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان داشت: این طرح در روستای شیوه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این طرح با اعتبار 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: با اجرای این طرح برای سه نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود‌.

انتهای پیام/م30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول