اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد ریال

7 طرح عمرانی در ریحان‌شهر زرند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در ریحان‌شهر زرند آغاز شد.

7 طرح عمرانی در ریحان‌شهر زرند به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، بعد از ظهر امروز و به مناسبت دهه مبارک فجر هفت طرح مختلف عمرانی، آبرسانی و فرهنگی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 میلیارد و 560 میلیون ریال در ریحان‌شهر زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا کرمی فرماندار زرند در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای مناطق ریحان‌شهر، رق‌آباد، داربیدخون و باب سوختگان در مجموع با سرمایه‌گذاری یک ‌میلیارد و  720 میلیون ریال آغاز شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح بازسازی شبکه آب آشامیدنی ریحان‌شهر با یک‌ هزار و 360 متر کانال‌برداری و لوله‌گذاری و هزینه 970 میلیون ریال حدود یک‌ هزار خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

کرمی تصریح کرد: آغاز اجرای توسعه شبکه آب آشامیدنی ریحان‌شهر با اعتبار یک‌ میلیارد و 267 میلیون ریال و 9 هزار 500 متر کانال‌برداری و لوله‌گذاری، بهره‌برداری از ساختمان شورای حل اختلاف ریحان‌شهر با زیربنای 70 متر مربع و هزینه 268 میلیون ریال از محل اعتبارات قوه قضائیه از طرح‌های افتتاحی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در ریحان‌شهر زرند است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول