اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

2 طرح عمرانی در روستای یحیی‌آباد تاکستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار قزوین صبح امروز ساختمان دهیاری و بلوار روستایی یحیی‌آباد با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

2 طرح عمرانی در روستای یحیی‌آباد تاکستان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین استاندار قزوین در مراسم  افتتاح ساختمان دهیاری روستای یحیی‌آباد شهرستان تاکستان که با اعتبار 450 میلیون ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت طی سخنانی اظهار کرد: بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دولتمردان، مسئولان و رسانه‌ها ضروری است.

عجم افزود: در حالی که تمام کشور‌های دنیا برای ناکار‌آمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دست اتحاد داده‌اند تبیین این خدمات به منظور امیدبخشی به مردم و اثبات کارآمدی‌های نظام از طریق اعلام طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده توسط دستگاه‌های مختلف در درجه بالایی از اهمیت قرار گرفته است. البته باید توجه داشت از آنجا که خدمت بی‌منت شعار دولت است کلیه مسئولان ضمن جبران عقب‌ماندگی‌ها در نقاط محروم باید در امر روشن‌گری، پرهیز از زیاده‌گویی را مدنظر قرار دهند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مردم ایران نیازی به وعده و وعید ندارند توضیح داد: حضور همیشگی ملت ایران، اطاعت آنان از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین دفاع از آرمان‌های شهدا و دولت خدمتگزار مسئولیت دولتمردان و سایر مسئولان را سنگین‌‌تر کرده و وظایف آنرا در خدمتگزاری سریع، ‌بی منت، صادقانه و بدون صرف هزینه‌های غیرضروری از بیت‌المال را دوچندان می‌کند.

عجم با اشاره به اینکه این نظام به برکت وجود امام و شهدا صاحب اقتدار شده است افزود: هر یک از مسئولان وظیفه دارند به منظور قدردانی از این برکات در راستای بازکردن گره‌های اساسی موجود در حوزه‌های مدیریتی خود تلاش کنند.

وی ادامه داد:‌ به طور قطع مردم ایران نیز همچون گذشته قدردان این برکت بوده و با حضور خود در صحنه‌های اساسی این نظام نظیر مراحل مختلف انتخابات تا چندین دهه آمادگی و ایستادگی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

فرماندار شهرستان تاکستان نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: در دهه فجر امسال حدود 70 طرح در بخش‌های مختلف زیربنایی شامل ورزشی، آموزشی، فرهنگی و نظایر آن با اعتباری افزون بر 137 میلیارد ریال در شهرستان تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این ایام 91 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نشست‌های سیاسی در تاکستان برگزار می‌شود.

در ادامه این برنامه بلوار روستایی یحیی‌‌آباد با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول