اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‏الله دهه فجر

4 طرح عمرانی در آبسرد بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد با حضور معاون استاندار تهران، امام جمعه شهر آبسرد و فرماندار دماوند به بهره‏برداری رسید.

4 طرح عمرانی در آبسرد بهره‏برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد با حضور معاون استاندار تهران، امام جمعه شهر آبسرد و فرماندار دماوند به بهره‏برداری رسید.

شهردار آبسرد در حاشیه آیین گشایش این چهار طرح در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: گشایش طرح‏هایی در راستای رفاه حال مردم ایران اسلامی از جمله برنامه‏های محوری در ایام‏الله دهه فجر محسوب می‏شود.

عبدالله متولی ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد نیز برای تامین نیازهای مردم این شهر، افتتاح چند طرح عمرانی را در دستور کار خود قرار داد.

وی اضافه کرد: این ایام مبارک یادآور جان‏نثاری‏های فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی در سایه رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) است.

متولی تصریح کرد: امروز نیز باید همچون دهه‏های گذشته اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت را به عنوان فریضه‏ای مهم در نظر گرفت و بدان عمل کرد.

شهردار آبسرد با اشاره به طرح‏های عمرانی این نهاد خاطر نشان کرد: احداث گلخانه مکانیزه توسط شهرداری آبسرد یکی از پروژه‏های خدماتی است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی، صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و در عرصه‏ای به پهنای 4 هزار و 850 مترمربع با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 200 مترمربع به بهره‏برداری رسید.

متولی با اشاره به دیگر طرح‏های شهرداری آبسرد اظهار داشت: علاوه بر این، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی آبسرد نیز به بهره‏برداری رسید.

شهردار آبسرد تصریح کرد: این ساختمان دانشگاهی در فضای 430 متری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح شد.

وی اضافه کرد: تجهیز ماشین‏آلات خدمات شهری شهرداری آبسرد نیز اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال را به خود اختصاص داد.

همچنین با نصب سامانه‏های برق‏رسانی در بخشی از شهر آبسرد، مشکلات مردم در خصوص این کاستی برطرف شد.    

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول