اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

اطلاعات مدیران نسبت به قوانین و مقررات افزایش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: باید سطح اطلاعات مدیران شهرستان‌ها نسبت به قوانین، مقررات و تسهیلات افزایش یابد.

اطلاعات مدیران نسبت به قوانین و مقررات افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس بر ضرورت افزایش اطلاعات مدیران شهرستان‌ها نسبت به قوانین تأکید کرد و اظهار داشت: باید سطح اطلاعات مدیران شهرستان‌ها نسبت به قوانین، مقررات و تسهیلات افزایش یابد.

استاندار فارس دلیل بروز برخی از گرفتاری‌های موجود را کم‌اطلاعی مدیران نسبت به قوانین دانست و تصریح کرد: مدیران ارشد باید با توجه بیشتر به بحث آموزش، دانش و اطلاعات مدیران شهرستانی را افزایش دهند.

وی افزود: قانون دست دستگاه‌های دولتی را برای آموزش باز گذاشته و هیچ کاستی در قوانین در مورد ارائه آموزش مستمر و افزایش اطلاعات مدیران و کارشناسان وجود ندارد.

صادق عابدین با اشاره تغییر مدیران پس از مدت زمانی مشخص گفت: اهمیت دیگر بحث آموزش در دادن آگاهی و اطلاعات کافی به مدیران جدید است تا با هماهنگی اطلاعاتی، این استان بتواند راه‌های پیشرفت را جدی‌تر دنبال کند.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبار در حوزه آموزش سرمایه‌گذاری است ابراز داشت: در بحث اختصاص اعتبار برای امر آموزش نباید دو دل شد چراکه اعتبارات در این حوزه هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

استاندار فارس افزود: شورای برنامه‌ریزی این استان از جمله شوراهایی است که در طول دوره مدیریت جدید به طور منظم تشکیل شده و آمار خوبی از لحاظ کمی رقم زده است.

صادق عابدین تصریح کرد: علاوه بر آمار خوب کمی باید طرح‌های مصوب این شورا از لحاظ کیفی نیز ارتقا داشته باشد تا شاهد آینده بهتر برای این استان باشیم.

وی در پایان با اشاره به تأثیر مهم شورای برگزاری استان فارس در کنترل و نظارت پروژه‌ها تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی این استان علاوه بر کارکرد مهم برنامه‌ریزی در کنترل و نظارت پروژه‌ها نیز می‌تواند مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول