اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر بارش یک متری برف صورت گرفت

مسدود شدن راه خسروشیرین به آباده

خبرگزاری فارس: بارش یک متری برف در شهرستان آباده موجب مسدود شدن راه دهستان خسروشیرین به آباده و شکستن 10 تیر برق شد.

مسدود شدن راه خسروشیرین به آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده، محمدجواد عسکری فرماندار آباده از زمان وقوع این حادثه به همراه مسئولان متولی در منطقه حضور یافت و ضمن بررسی و پیگیری مشکلات برای باز شدن راه دهستان خسروشیرین دستورات لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به بارش یک متری برف در منطقه خسروشیرین که باعث مسدود شدن جاده این دهستان به آباده و همچنین شکسته شدن 10 تیر برق شده بود، گفت: از ساعات نخستین بارش برف، دستگاه‌های متولی را ملزم کردیم که با حضور خود و بررسی دقیق منطقه، تمهیدات لازم اندیشیده و هرچه سریع‌تر مسیر بازگشایی شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر هشت گریدر، بولدوزر و کامیون کار برف‌روبی جاده را انجام می‌دهند و همچنین دو گروه به همراه وسایل لازم و ضروری به منظور کمک به مسافران در راه مانده و رفع مشکل قطعی برق، در حال فعالیت هستند.

به گزارش فارس، دهستان خسروشیرین با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 500 نفر در 80 کیلومتری جنوب غربی آباده واقع شده که سالانه شاهد بارش‌های سنگین برف در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول