اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان آتش‌نشانی آمل صورت گرفت

تشریح نحوه نجات‌یافتگان حادثه بهمن محور هراز از زیر برف

خبرگزاری فارس: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل نحوه نجات، حادثه‌دیدگان بهمن محور هراز در استان مازندران را تشریح کرد.

تشریح نحوه نجات‌یافتگان حادثه بهمن محور هراز از زیر برف
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، حادثه سقوط بهمن در اواخر شب گذشته 10 نفر  از سرنشینان چهار خودرو را زیر توده بزرگی از برف گرفتار کرد.

بنابراین گزارش خوشبختانه این حادثه  تلفات جانی در برنداشت و با کمک راهداران و امدادگران مستقر در منطقه این 10 سرنشین، نجات یافتند.

به گفته مسئول اتاق فرمان سازمان، یکی از سرنشینان این خودروها ساعت 22 و 31 دقیقه طی تماس تلفنی با سامانه 125 از آتش نشانان آملی طلب کمک کرد.

صمد صابر افزود: این سرنشین‌گیر افتاده در بهمن که در تماس‌های مکرر وضعیت خود را برای مسئول اتاق فرمان شرح می‌داد گفت: سنگینی برف سقف ماشین را خم کرده و موجب کاهش اکسیژن داخل کابین خودرو شده است.

صابر با اشاره به اینکه این فرد که در آخرین تماس‌ها در وضیعت بدی بود و حال خود و همراهانش را ناگوار توصیف می‌کرد،  تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، نیروهای امدادی و راهداری مستقر در منطقه  از طریق تماس تلفنی، از آدرس دقیق  محل محبوس شدن سرنشینان این خودروها در زیر بهمن با خبر شده و برای کمک‌رسانی به منطقه اعزام شدند.

در پیگیری‌های مسئول اتاق فرمان با شماره فرد تماس گیرنده ساعت 10 دقیقه بامداد راننده خودروی یدک‌کش به تماس آتش‌نشانی پاسخ داده و از نجات یافتن سرنشینان این خودروها از حادثه بهمن خبر داد.

به گفته این محبوس در حادثه بهمن شب گذشته، وی به همراه سه خودرو با خانواده از تهران به مقصد آمل در حال حرکت بودند که در منطقه  منظریه پلور، گرفتار حادثه بهمن شدند.

انتهای‌پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول