اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

40 پروژه عمرانی در دلیجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان از آغاز بهره‌برداری از 40 پروژه عمرانی به مناسبت گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

40 پروژه عمرانی در دلیجان افتتاح می‌شود

احمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که از نخستین روز دهه مبارک فجر آغاز شده است، یک هزار و 450 نفر از جوانان جویای کار مشغول کار شده‌اند.

فرماندار دلیجان بیان داشت: ستاد دهه فجر این شهرستان اجرای بیش از 300 برنامه در بخش‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی را در دستور کار قرار داده است.

آزاد با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه بیداری ملت ایران بود و امروز بیداری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شناخته می‌شود.

وی ایستادگی در برابر استکبار و استکبارستیزی را پیام مهم انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: امروز پیام انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است و بیداری اسلامی کشورهای منطقه الگو گرفته از ایران اسلامی است.

فرماندار دلیجان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر می‌تواند در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول