اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمانشاه

2 پروژه عمرانی در جوانرود به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر دو پروژه عمرانی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

2 پروژه عمرانی در جوانرود به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، مصطفی عظیمی پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل دبیرستان 12 کلاسه ایثار و سالن ورزشی بوده که در مجموع برای آنها 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

براساس گزارش فرمانداری جوانرود، وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر 61 پروژه عمرانی با 52 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان جوانرود به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه به همراه فرماندار جوانرود، امروز همچنین از منزل چند شهید شهرستان جوانرود سرکشی و از این خانواده‌ها تجلیل کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه در این دیدار شهدا را افتخارات ارزشمند نظام دانست و گفت: هر چه به شهدا و خانواده‌های آنان خدمت کنیم باز هم کم است و گوشه‌ای از بزرگی کار آنها را هم جبران نمی‌کند.

کیومرث کلانتری تأکید کرد: خانواده‌های شهدا افرادی بابصیرت بوده که در بسیاری از زمینه‌ها الگو و سرمشق جامعه هستند.

وی گفت: امروز عرصه انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های نظام است که نیاز به بصیرت همیشگی مردم برای حضور و مشارکت دارد که خانواده شهدا از این حیث پیشگام جامعه هستند.

انتهای پیام/م30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول