اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 154 پروژه عمرانی در گناوه

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه از افتتاح و کلنگ‌زنی 154 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 154 پروژه عمرانی در گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در نشست شورای اداری گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی سرشار از پیام‌های معنوی و الهی است.

جعفری‌نسب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره کرد.

فرماندار گناوه افزود: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای زیر سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعا است.

وی اظهار داشت: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که باید به نسل کنونی و آینده انتقال یافته زیرا آنها هستند که انقلاب را در سال‌های آینده ترویج و گسترش می‌دهند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در شهرستان گناوه طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده بیش از 300 برنامه مختلف برگزار می‌شود که از همه اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و مسئولان دعوت می‌کنم با ستادهای دهه فجر همکاری‌های لازم را داشته و به ویژه با حضور پررنگ خود در یوم‌الله 22 بهمن مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: 920 میلیارد ریال اعتبار برای 120 پروژه عمرانی شهرستان گناوه اختصاص یافته که این پروژه‌‌ها در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

جعفری‌نسب افزود: مهم‌ترین پروژه‌هایی که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود 3 اسکله موج‌شکن در روستاهای مال قائد، بینک و چاهک و یک مجتمع آب‌ شیرین‌کن با اعتباری بالغ بر520 میلیارد ریال در روستای مال قائد است که این مجتمع آب شیرین‌کن آب دریا را تبدیل به برق و آب شیرین می‌کند که از پروژه‌های ملی و مورد حمایت دولت خدمتگزار است.

وی در پایان گفت: 34 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1310 میلیارد ریال در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و تقدیم مردم شریف شهرستان گناوه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول