اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده:

فولاد را در اهواز ذوب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: تقابل با فولاد خوزستان سیزدهمین بازی خارج از خانه صبای قم در لیگ یازدهم فوتبال کشور است و در آن به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

فولاد را در اهواز ذوب می‌کنیم

سیدمرتضی هاشمی‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از اینکه صبای قم سه امتیاز ارزشمند مسابقه خانگی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم مس سرچشمه کسب کرد اکنون آماده دیدار با فولاد هستیم تا دوازدهمین برد این فصل را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای ما کسب سه امتیاز از این دیدار خارج از خانه بسیار حائز اهمیت و رضایت‌بخش است اما آنچه که در این مسابقه مشخص شد، این بود که تیم ما به خوبی قوی شده است و بازیکنان ما نیز با انگیزه بیشتری نسبت به گذشته برای موفقیت تیم در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم افزود: استقبال تماشاگران و هواداران قمی از بازی نشان می‌دهد که موفقیت‌های صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌تواند زمینه‌ساز حضور آنها در ورزشگاه شود.  

وی یادآور شد: تیم ما بعد از اینکه در دیدار خود برابر مس سرچشمه کرمان به سه امتیاز دست یافت و در حال حاضر رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد و با امید به روزهای بهتر در دیدارهای آتی برابر سایر رقبای لیگ برتری به میدان می‌رود.

هاشمی‌زاده که یکی از گلزنان صبا در این دیدار بود، ابراز داشت: خوشحالم از اینکه در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، توانستم در کسب سه امتیاز تاثیرگذار باشم و یکی از سه گل تیم صبای قم را نیز به ثمر برسانم، ضمن اینکه در این دیدار تمام بازیکنان ما روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون باید به فکر بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان باشیم که امتیازات این دیدار حتی از دیدار با مس سرچشمه نیز برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا فولادی‌ها اکنون در رده ششم جدول رده‌بندی یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید این دیدار را ببریم.

هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: صبای قم و فولاد خوزستان در حالی در مسابقه حساس هفته بیست و پنجم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که تا پایان دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ یازدهم، فولاد در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و صبای قم تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر است که این مهم نشان می‌دهد، فاصله تیم‌ها در جدول نزدیک است و سه امتیاز مسابقه روز پنجشنبه بسیار تعیین‌کننده است.

وی بیان داشت: تقابل با فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مسابقه پر اهمیتی خواهد بود به خصوص اینکه بازیکنان ما از دیدار رفت با این تیم خاطره خوش پیروزی یک بر صفر را در ذهن دارند و با آرامش کامل بازی خواهیم کرد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از ساعت 16 روز پنجشنبه بیستم بهمن ‌ماه در دیداری از هفته بیست و پنجم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جدالی حساس در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول