اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسلی در گفت‌وگو با فارس:

صبای نوین قم میهمانی شمالی را با شکست بدرقه می‌‌کند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: برای حفظ شانس خود در صعود به مرحله بعد مسابقات لیگ آزادگان در دیداری خانگی این هفته تیم سفیدرود آستانه را با دست خالی بدرقه خواهیم کرد.

صبای نوین قم میهمانی شمالی را با شکست بدرقه می‌‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سعید توسلی یکشنبه شب در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای نوین قم در آستانه دیدار خانگی این هفته برابر سفید رود آستانه تصریح کرد: شرایط تیم بعد از دو پیروزی با ارزشی که طی دو هفته اخیر کسب کرده‌ایم، بسیار خوب است.

وی ادامه داد: نیم ‌فصل دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان در حالی عصر سه‌شنبه وارد هفته هفدهم خود می‌شود که طی آن تیم‌های مدعی در چندین مسابقه حساس در شهرهای مختلف برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا در فاصله اندک به پایان مرحله مقدماتی، چهره مدعیان صعود بیش از پیش مشخص شود.

مربی تیم فوتبال صبای نوین افزود: تیم ما در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان یکی از مهم‌ترین بازی‌های خانگی خود را در برابر تیم سفید رود آستانه برگزار می‌کند و برای کسب هشتمین برد این فصل خود تلاش خواهد کرد.

وی یادآور شد: در آستانه این دیدار بازیکنان ما در آمادگی بسیار خوبی به‌سر می‌برند و مصمم و یکدل در مصاف با حریف خود به میدان می‌روند تا موفق به کسب پیروزی درخشانی مقابل رقیب خود شده و به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ آزادگان نزدیک شوند.

توسلی ابراز کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های صبای نوین قم و سفید رود آستانه از هفته هفدهم عصر روز سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقه تصریح کرد: در حال حاضر چهار تیم در بالای جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ آزادگان مدعی صعود به مرحله دوم هستند، بنابراین در خانه حق از دست دادن امتیاز را نداریم و باید سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای نوین قم عنوان داشت: تیم ما هفته گذشته در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتبال آرمین قزوین بازی بسیار خوبی برگزار کرد که خوشبختانه با کسب سه امتیاز نیز همراه بود، به همین خاطر اکنون بازیکنان از روحیه بسیار خوبی برای کسب سومین برد متوالی برخوردارند.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار خانگی مقابل یکی از تیم‌های خوب گروه دوم بازی خواهیم کرد و یقینا با پیروزی در آن راه صعود تیم ما به مرحله دوم هموار می‌شود، ضمن اینکه در خانه به حمایت تماشاگران قمی نیاز داریم.

صبای نوین قم تا پیش از دیدار خود با سفیدرود آستانه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، با کسب 28 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آزادگان و در جمع مدعیان صعود جای گرفته است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول