اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در مصاف با قوی سپید به دنبال یازدهمین پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در بیست و سومین بازی خود در لیگ یازدهم برابر قوی سپید انزلی برای کسب یازدهمین پیروزی خود به میدان خواهد رفت.

صبای قم در مصاف با قوی سپید به دنبال یازدهمین پیروزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نیم فصل دوم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، عصر امروز با برگزاری 9 مسابقه وارد هفته ششم خود می‌شود و لیگ برتری‌ها در شهرهای مختلف به میدان می‌روند.

در حالی که پیروزی تهران با ذوب آهن اصفهان جدال حساس تیم‌های میانه جدولی را برگزار می‌کنند و استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز در مصاف تیم‌های اول و دوم لیگ یازدهم تا پایان هفته بیست و دوم به میدان می‌روند، صبای قم در انزلی میهمان شاگردان فرهاد پورغلامی خواهد بود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان عبدالله ویسی در دو مسابقه اخیر که در مقابل تیم‌های نیمه دوم جدول رده بندی یعنی سایپا البرز و شاهین بوشهر برگزار شد، نتوانست میدان را با پیروزی ترک کند و به تساوی و تقسیم امتیازها رضایت داد.

صبای قم هفت هفته متوالی است که مقابل حریفان خود در لیگ برتر این فصل تن به شکست نداده است و در عوض دو هفته است که مقابل رقبای خود طعم پیروزی را نچشیده است، با این حال شاگردان ویسی به پیروزی در انزلی امیدوارند.

صبای قم آخرین بار در ورزشگاه تختی انزلی در دیدار برگشت فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ملوان این شهر رفته است که حاصل آن باخت دو بر صفر در هفته پایانی لیگ دهم جام خلیج فارس بود.

شاگردان عبدالله ویسی در نیم فصل نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور در هفته ششم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بودند که در نهایت با گلی که مرتضی کاشی از روی نقطه پنالتی و در واپسین لحظات نیمه نخست به ثمر رساند موفق شدند مهمان خود را با شکست مواجه کنند.

صبای قم در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های سایپا البرز و شاهین بوشهر به تساوی رسیده است و شاگردان فرهاد پورغلامی در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز مقابل تیم‌های شاهین بوشهر و ذوب آهن اصفهان موفق به کسب پیروزی نشده و مساوی کرده‌اند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز تا پایان هفته بیست و دوم، تیم فوتبال صبای قم با کسب 38 امتیاز در مکان چهارم جای دارد و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب 24 امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول