اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

فاز اول پروژه فرودگاه قم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره فرودگاه بین‌المللی قم از بهره‌برداری فاز اول پروژه فرودگاه بین‌المللی قم در سال آینده خبر داد.

فاز اول پروژه فرودگاه قم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدعلی شفیعی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه گردشگری طرلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسئولان در زمینه احداث این فرودگاه تمایل به حمایت و کمک دارند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان بیشتر پروژه‌هایی را پیگیری می‌کنند که مصوبه دولتی بوده و از بودجه دولتی برخوردارند.
سرمایه‌گذار پروژه فرودگاه بین‌المللی قم عنوان داشت: این پروژه با توجه به سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومانی نمی‌تواند احداث بخش توریستی را به طور مجزا از احداث فرودگاه پیش ببرد و اگر این امر تحقق پیدا نکند این پروژه همچون دیگر فرودگاه‌های کشور خواهد بود.
وی تصریح کرد: احداث فرودگاه و مراکز توریستی با یکدیگر پیش می‌رود و این دو مکان مکمل یکدیگر هستند ولی اولویت نخست با احداث فرودگاه است.
شفیعی بیان داشت: اگر مسئولان بخواهند فرودگاه پیشرفت بیشتری داشته باشد باید کمک بیشتری کنند تا مشکل زمین، آب و برق حل شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و در فاز نخست به 400 میلیارد تومان و در فاز دوم به 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دیگر نیاز است.
رئیس هیئت مدیره فرودگاه بین‌المللی قم یادآور شد: سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی حمایت فراوانی از احداث این پروژه داشته و امیدواریم فاز اول این پروژه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول