اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت نبود دستگاه آر.وی.آر فرودگاه تبریز

وزیر راه طعم لغو پرواز را چشید / امیدواریم وزیر اقدام کند

خبرگزاری فارس: به علت نبود دستگاه آر.وی.آر فرودگاه بین‌المللی تبریز و نبود دید کافی سفر علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به تبریز لغو شد.

وزیر راه طعم لغو پرواز را چشید / امیدواریم وزیر اقدام کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قرار بود وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح چند پروژه به تبریز سفر کند که به علت نبود دید کافی پرواز وزیر به فرودگاه بین‌المللی تبریز لغو شد.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: وزیر ‌راه و شهرسازی که قرار بود با پرواز امروز به تبریز سفر کند، پس از اعلام افق دید 400 متری در فرودگاه تبریز پروازش لغو شد.

وی افق دید استاندارد برای فرود در فرودگاه تبریز را حداقل 800 متر اعلام کرد  که در صورت نصب دستگاه  "آر. وی. آر" هواشناسی در این فرودگاه این میزان به  550 متر کاهش خواهد یافت.

رستمی ‌قیمت دستگاه " آر وی آر" را 950 میلیون تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد، با همکاری استانداری و اداره کل هواشناسی استان اعتبار خرید این دستگاه تامین شود تا دیگر فرودگاه بین‌المللی تبریز با این مشکلات روبه رو نشود.

فرودگاه بین‌المللی تبریز هم اکنون با داشتن حدود 200 پرواز داخلی و 20 پرواز خارجی ورودی و خروجی در هفته از نظر تعداد پرواز و تجهیزات ناوبری از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است و در حال حاضر دارای یک فرودگاه اقماری به نام فرودگاه سهند است.

گزارش فارس حاکی است، امیدواریم وزیر راه و شهرسازی که دو بار طعم لغو سفر به دلیل نبود دید را چشیده هر چه زودتر در رفع این مشکل فرودگاه تبریز اقدام و همکاری کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول