اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه پارس یک سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

جابه‌جایی سالانه یک‌میلیون مسافر در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه پارس یک سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از جابه‌جایی سالانه یک‌میلیون مسافر در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه خبر داد.

جابه‌جایی سالانه یک‌میلیون مسافر در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس دولتی‌زاده در جمع 200 نفر از جوانان فرهیخته جهان اسلامی در مرکز همایش‌های خلیج فارس عسلویه اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتری هستیم.
مدیر منطقه پارس یک سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: حوزه عملیاتی پارس جنوبی از دستاوردهای بزرگ و برجسته انقلاب اسلامی و صنعت نفت کشور است و بدون تردید توسعه و پیشرفت در این منطقه آیینه تمام‌نمای توان فکری و علمی جوانان ایران اسلامی است.
دولتی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز جوانان ایرانی با حفظ روحیه انقلابی و اسلامی خود، خودکفایی جمهوری اسلامی را رقم زده‌اند و برای سربلندی این نظام و جهان اسلام عزم راسخ دارند.
وی ادامه داد: امروز ملت‌های آزاده جهان اسلام، برای تقویت و تثبیت هویت دینی و ملی و بدون حضور نیروهای خارجی و استعمار تلاش می‌کنند و به طور قطع این خواسته مشروع، با بیداری اسلامی در حال تحقق است.
دولتی‌زاده همچنین با اشاره به نقش جوانان در توسعه صنعت نفت و حوزه عملیاتی پارس جنوبی، یادآور شد: در این منطقه که بزرگترین و مهم‌ترین حوزه عملیاتی صنعت نفت ایران است، حضور جوانان پرتوان ایران اسلامی مشهود است و ما با حضور جوانان عزیز، شاهد توسعه و پیشرفت در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت هستیم.
این مسئول گفت: در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس زیر ساخت‌های مهمی در حوزه‌های راه، راه‌آهن، بندر، فرودگاه، برق، آب و دیگر زیربناهای لازم در حال توسعه است.
مدیر منطقه پارس جنوبی سازمان منطقه ویژه پارس بیان کرد: این منطقه با گستره 46 هزار هکتار برای توسعه بزرگ‌ترین میدان گازی جهان احداث شده است.
وی افزود: ساخت 28 فاز پالایشگاهی و بیش از 30 طرح پتروشیمی در این منطقه برنامه‌ریزی شده و شما با دیدن از مجموعه تاسیسات ساخته شده می‌توانید به عظمت این تاسیسات و گوشه‌ای از توانمندی جوانان ایرانی پی ببرید.
دولتی‌زاده خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس با ظرفیت جابجایی سالانه یک‌میلیون مسافر از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه است.
وی تصریح کرد: مجتمع بندری پارس با دو حوضچه خدماتی و پتروشیمی و 25 پست اسکله نیز از جمله زیرساخت‌های منطقه ویژه پارس است.
این مسئول گفت: وجود آبخورهای مناسب و امکانات ویژه صادرات و واردات در مجمتع بندری پارس، از مزیت‌های خوب برای سرمایه‌گذاری در این منطقه محسوب می‌شود.
دولتی‌زاده افزود: به منظور برآورده ساختن نیاز منطقه ویژه و کشور، همچنین ارتقاء سطح صادرات و سرویس‌دهی به ساخت و سازهای منطقه، استقرار طیف وسیعی از صنایع مختلط و نیمه‌سنگین در منطقه ویژه پارس آماده‌سازی شده است.
وی یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه این منطقه اهتمام می‌ورزیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول