اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با چهارمین روز دهه فجر

مراسم صبحگاه مشترک در هندیجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با چهارمین روز دهه فجر، مراسم صبحگاه مشترک سپاه و نیروی انتظامی در شهرستان برگزار شد.

مراسم صبحگاه مشترک در هندیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، فرماندار هندیجان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک سپاه و نیروی انتظامی شهرستان که با حضور امام جمعه و دیگر مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های آن به نسل جوان امروز همواره باید در دستور کار نهادهای اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: امروز با قدرت و به لطف خدا سی و سومین تولد انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفته و به همین منظور به خود می‌بالیم.

بهروز فرج‌الهی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره به فکر دست‌درازی به آرمان‌های مقدس این انقلاب بس ارزشمند بوده و از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را به سود خود می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز باید با درایت و مقاومت و پیروی از ولایت‌فقیه، اصول و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را بیش از پیش به حقیقت پیوند دهیم.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: انقلاب پس از سی و سه سال با اقتدار هر چه تمام به دفاع از ارزش‌های خود می‌پردازد و این مهم را مدیون امام راحل و نهضت مردمی‌اش است.

وی عنوان کرد: باید این ارزش‌ها به نسل جوان امروز انتقال داده شود و با ایجاد برنامه‌های متنوع و ارزشمند در راستای ایجاد شناخت و بصیرت بین جوانان این مسئله را تحقق بخشید.

فرج‌الهی ادامه داد: این فرمانداری نیز به پاس گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و جشن سی و سه سالگی ایستادگی این انقلاب برنامه‌های متعددی را در دستور کار دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان قرار داده است.

وی در پایان گفت: امروز هر چه داریم از شهدای انقلاب و دفاع مقدس بوده، به همین دلیل باید آنها را پاس و گرامی داشت.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول