اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین خبر داد

آغاز جشنواره گردشگری زمستانی در سرعین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین از آغاز جشنواره گردشگری زمستانی در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین به مدت 45 روز خبر داد.

آغاز جشنواره گردشگری زمستانی در سرعین
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه کارگروه گردشگری شهر سرعین اظهار داشت: معتقدیم نگاه به شهرستان سرعین نباید یک نگاه منطقه‌ای و محدوده شهرستانی باشد بلکه سرعین تعلق به تمام کشور و حتی دنیا دارد و شایسته است شاخصه‌های پیشرفت و توسعه این منطقه مورد توجه قرار گرفته و آثار مثبت آن روز به روز نمایان شود.

این مسئول با بیان اینکه از 15 بهمن‌ تا 25 اسفند ماه جشنواره گردشگری سرعین در فصل زمستان برگزار می‌شود، افزود: هدف ما نشان دادن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری تمام فصل سرعین است چرا که معتقدیم نباید سرعین را به فصل تابستان و یا بهار محدود کرد در حالی که زیبایی‌های فصل پاییز و زمستان و جلوه‌های ارزشمند آن قابل تامل و عرضه است.

فرماندار شهرستان سرعین با یادآوری اینکه در شهر سرعین دو برنامه و هدف بلند را در بحث کمی و کیفی دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: در بحث کمی تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مناسب و در خور گردشگران داخلی و خارجی ظرفیت گردشگری سرعین را از 5 میلیون گردشگر به 12 میلیون گردشگر در طی چهار سال آینده برسانیم تا بتوانیم پذیرای جمع کثیری از هموطنان‌مان باشیم.

دبیر ادامه داد: در بعد کیفی نیز با شناساندن ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهر سرعین سعی می‌کنیم مدت اقامت گردشگران را به دو روز برسانیم که در همین راستا جشنواره زمستانی سرعین را تدارک دیدیم.

این مسئول با اعلام اینکه در جشنواره زمستانی هتل‌داران با 70 درصد، غذاخوری‌ها تا 30 درصد و مجتمع‌های آبدرمانی تا 50 درصد به گردشگران تخفیف می‌دهند، ابراز داشت: این جشنواره در حقیقت جشنواره تخفیف‌هاست که علاقمندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

فرماندار شهرستان سرعین همچنین به فعال بودن پیست اسکی آلوارس به عنوان یک پیست منحصر به فرد اشاره کرد و افزود: برای جشنواره گردشگری زمستانی این منطقه را نیز مهیا کردیم تا علاقمندان ورزش‌های زمستانی از این ظرفیت استفاده کنند.

وی بیان داشت: از منافع حضور گردشگر و مسافر در سرعین سایر شهرهای استان اردبیل نیز برخوردار می‌شوند چرا که گردشگری که به سرعین ورود پیدا می‌کند به یقین به سایر مناطق استان اردبیل نیز سرکشی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان سرعین یکی از اساسی‌ترین مشکلات پیش رو در توسعه صنعت گردشگری در این منطقه را نبود و یا کمبود برخی زیرساخت‌ها توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ابراز داشت: در نظرسنجی از مسافران و گردشگران نیز بیشترین اظهار نظرها در این زمینه بود که ما در تلاش هستیم در یک برنامه‌ریزی میان مدت این ظرفیت‌سنجی‌ها را انجام داده و کمبودها و معایب زیرساختی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول