اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی خبر داد

اختصاص170 میلیارد تومان اعتبار در زمینه گردشگری به خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی از اختصاص بیش از 170میلیارد تومان اعتبار در زمینه گردشگری به استان خبر داد.

اختصاص170 میلیارد تومان اعتبار در زمینه گردشگری به خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی رجایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتل‌داری و سومین نمایشگاه خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی و آشپزخانه‌های صنعتی در مشهد اظهار داشت: در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری نبوده اما امروز توسعه زیرساخت‌های گردشگری مورد توجه مسئولان قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروزه مشهد بیش از 50 درصد ظرفیت اقامتی کشور را در خود جای داده و در این کلانشهر نیز بیش از هزار واحد اقامتی وجود دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی ادامه داد: امروز در طول سال‌های 84 تاکنون بیش از 170 ملیارد تومان در استان در زمینه گردشگری هزینه شده که حدود 100 میلیارد تومان به صورت مستقیم و 70 میلیارد تومان به صورت غیرمستقیم اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برخورد مؤدبانه با گردشگر از آموزش و فرهنگ‌سازی گردشگری خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر در این زمینه در مشهد آموزش دیده‌اند و تاکنون 4کارگاه آموزشی برگزار شده است.

رجایی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در سطح استان 23 پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری تاسیس و هم‌چنین 18 باب موزه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در حال اجراست.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول