اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی خواستار شد

ارائه تسهیلات بیشتر به خریداران کتاب

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: باید تسهیلات بیشتری در اختیار علاقمندان به کتاب قرار گیرد تا زمینه گسترش فرهنگ مطالعه در کشور به وجود آید.

ارائه تسهیلات بیشتر به خریداران کتاب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: نشر کتاب یکی از مواردی است که ضرورت زیادی داشته و مسئولان فرهنگی کشور به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی افزود: جوانان ایرانی اهل اندیشه و مطالعه هستند بنابراین باید زمینه افزایش دسترسی آنها را به کتاب و محصولات فرهنگی ایجاد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های کتاب ابزار لازم برای نشر فرهنگ مطالعه در کشور است گفت: این کار علاوه بر توسعه فرهنگ کتابخوانی موجب ترغیب و تشویق همه اقشار جامعه به مطالعه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه کتاب در قم طی فصل جاری ابراز کرد: این امر حاکی از تلاش مخلصانه مسئولین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است و نشان می‌دهد که دست‌اندرکاران فرهنگ قم خواهان دسترسی آسان و سریع مردم به کتاب هستند.

مقتدایی با تقدیر از اقدام مسئولان در زمینه ارائه تسهیلات خرید کتاب گفت: توصیه ما این است که این تسهیلات افزایش یافته و بن‌های خرید بیشتری در اختیار مردم به خصوص جوانان قرار گیرد ضمن اینکه افزایش تخفیف در خرید کتاب نیز اهمیت بالایی دارد زیرا موجب تشویق مردم به خرید این محصول فرهنگی می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: محتوای عرضه شده در این نمایشگاه از تنوع خوبی برخوردار بود و به نظر می‌رسد کتاب‌های موجود پاسخگوی نیازهای افراد با سلایق مختلف باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول