اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ایدئولوژی امام دنیای شرق و غرب را به شکست کشانید

خبرگزاری فارس: معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ایدئولوژی امام راحل دنیای شرق و غرب را به شکست کشانید.

ایدئولوژی امام دنیای شرق و غرب را به شکست کشانید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی شب گذشته و همزمان با پانزدهم بهمن ماه که با عنوان انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی نامگذاری شده است، در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر که در مسجد حضرت سجاد (ع) شهرستان ورامین برگزار شد به بررسی ویژگی‌های انقلاب اسلامی پرداخت.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امام مردی از تبار روحانیت شیعه بودند که علیرغم آنکه در تبعید به سر می‌بردند توانستند به تنهایی رژیمی قدرتمند و تا بن دندان مسلح که توسط قدرت‌های شرق و غرب حمایت می‌شد را ساقط کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام هیچ یک از ایدئولوژی‌های شرق و غرب را نپذیرفتند و ایدئولوژی نوین خود که مبتنی بر دین مبین اسلام بود را مطرح ساختند و توانستند دنیای شرق و غرب را به شکست کشانند، در واقع امام (ره) یک نظام نوین را مطرح می‌کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در تاریخ بشریت سراغ نداریم که رهبری اینچنین بر دلها حکومت کند و مردم وی را با این شوق استقبال و هنگام مرگ با آن شکوه و عظمت بدرقه کنند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مفاسد موجود در رژیم پهلوی گفت: ۳۳ سال قبل رژیمی در این کشور حکومت می‌نمود که سردمداران وابسته، فاسد و بی‌بند و بار آن تنها به فکر عیش و نوش خود بودند، دست روی هر یک از سران رژیم پهلوی بگذاریم فساد در آنها دیده می‌شد و انقلاب اسلامی ریشه اینچنین افرادی را کند.

وی ادامه داد: تلاش شما کسانی را روی کار آورده که مسئولان آن داعیه دار اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند، اصل بر ارزش‌های انسانی و اسلامی است حال ممکن است گوشه‌ای هم مسئولی خلاف این اصل عمل کند اما اصل بر ارزش‌ها و بر درستکاری و پاکی است.

این مسئول سپس با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژیکی جوان‌های انقلابی عنوان کرد: پیشرفت‌ها قابل ستایش است اما توقع ما بیش از این است، ما می‌خواهیم در کشور اسلامی حریم مومن حفظ گردد، یک نهضت عظیم ایجاد شود که در آن غیبت، تهمت، تعرض به حقوق انسان‌ها و دست درازی به بیت المال وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: نظام ما به برکت این ارزش‌ها جوان مانده است و امروز در دنیا ما پیروزیم نه دشمنان ما، آمریکا و متحدانش در عراق، افغانستان، غزه، لبنان و … شکست خوردند و امروز پس از ۳۳ سال این گفتمان امام راحل ماست که در دنیا منتشر شده است و بیداری اسلامی به برکت گفتمان امام و انقلاب است.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پایان تصریح کرد: این پیروزی‌ها به برکت آن پایمردی‌ها و ایستادگی‌های مردم عزیز ما است و امروز اوضاع عربستان و اعتراضات مردمی در آن هم نشان می‌دهد که تاریخ مصرف حکومت وابسته عربستان نیز به سر آمده است.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول