اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

پخش شب‌نامه‌های مخرب حرکت در راستای اهداف دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پخش شب‌نامه‌های مخرب حرکت در راستای اهداف دشمن است.

پخش شب‌نامه‌های مخرب حرکت در راستای اهداف دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و آغاز دهه فجر تقوا بر خداترسی و پرهیز از گناه تاکید کرد.

امام جمعه ورامین دل کندن از مال دنیا را از مهمترین راه های رسیدن به ایمان دانست و گفت: انسان با دقت در کسب و درآمد حلال و دوری از مال دنیا خود را به خدا نزدیک کند.

وی در ادامه انتخابات را از مهمترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: باید با دقت بر برگزاری انتخابات زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم کنیم.

آیت الله محمودی با اشاره به نظارت و دقت مسئولان در برگزاری انتخابات عنوان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان مردمی ترین انتخابات در سطح دنیا محسوب می شود که تمام مراحل آن توسط خود مردم اجرا می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین انتخابات را نماد مردم سالاری دینی و مظهر بروز و تجلی ارزش های اسلامی و انسانی دانست و تاکید کرد: همه باید با رعایت بی طرفی کامل زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم کنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت بر لزوم اتحاد بین مسلمین تاکید کرد و گفت: امروز بیش از گذشته ضرورت اتحاد بین مسلمین حس می شود و باید با اتحاد اهداف شوم استکبار علیه مسلمین را خنثی کنیم.

آیت الله محمودی با اشاره به رعایت اخلاق در انتخابات عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی در عرصه انتخابات بر رعایت اخلاق دقت داشته باشند و از تهمت و دروغ پرهیز کنند.

امام جمعه ورامین در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما باید با دقت لازم و رعایت بی طرفی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه ضمن تبریک دهه مبارک فجر عنوان کرد: فجر در معنای لغوی به معنای سپیدی بعد از ظلمت است و دهه فجر انقلاب اسلامی نیز سپیدی بعد از دوران ستمشاهی است.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: امروز به فضل خدا و همت جوانان غیور ایران اسلامی شاهد پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستیم.

آیت الله محمودی گلپایگانی در پایان امام جمعه ورامین با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پخش شب‌نامه‌های مخرب حرکت در راستای اهداف دشمن است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول