اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

مسلمانان با حفظ اتحاد اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: مسلمانان باید با حفظ اتحاد و انسجام اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

مسلمانان با حفظ اتحاد اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان به تاکید بر ایستادگی در مقابل کفار در قسمت اعظم قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: این منطق اسلام است که در مقابل بیگانگان طوری باشید که واقف بر زندگی شما نباشند و در مقابل آنها ذلیل نبوده و عزت اسلامی را حفظ کنیم.

خطیب جمعه تایباد اتحاد را مایه سرافرازی و اقتدار امت اسلامی خواند و افزود: هیچ کشور و قدرتی، نفوذی در ایران اسلامی ندارد و این از برکات انقلاب اسلامی است و امت پیامبر باید این‌گونه مستقل بوده، حکومت اسلامی تشکیل داده و بر ارزش‌های اسلامی تکیه داشته باشند.

امام جمعه تایباد، انقلاب اسلامی را به بهار تشبیه کرد و افزود: انقلاب برای خدا بود و برای به دست آوردن حکومت نبود و رهبر انقلاب نیز بعد از امام شیوه سادگی، ایمان و معرفت را در پیش داشته و در دل مردم جا گرفته و استکبار جهانی باید بداند مملکت اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم‌های آنها مشکلی پیدا نکرده و استوارتر از همیشه است.

محدثی با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: دشمن به دنبال این است که به انتخابات لطمه بزند و با ایجاد بدبینی در مردم حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را کم‌رنگ کند ولی با آگاهی و بصیرت مردم، دشمنان ناامید می‌شوند و باید افرادی خبیر و بصیر، دلسوز و فعال را که بتوانند منشأ اثر باشند زیر نظر گرفته و فردی مدیر، مدبر و متعهد را راهی مجلس کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: تلاش دشمنان در راه ایجاد اختلاف بین فرق اسلامی است و همه مسلمانان باید با بصیرت و آگاهی بکوشند تا دشمن‌شناس بوده و با حفظ اتحاد و انسجام اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول