اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

تصور توصیه‌پذیر بودن شورای نگهبان حرکت در مسیر دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: کسانی که تصور می‌کنند که شورای نگهبان در انجام وظایف خود توصیه‌پذیر است در مسیر دشمن گام بر می‌دارند.

تصور توصیه‌پذیر بودن شورای نگهبان حرکت در مسیر دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: آنهایی که به تصور باطل خود گمان می‌کنند شورای نگهبان توصیه‌پذیر بوده و می‌توانند با اعمال نفوذ در این نهاد به اهداف خود برسند در راه دشمن گام برداشته‌اند.

وی افزود: انتخابات برای کشور یک فرصت برای تزریق نشاط و شادابی در جامعه و صیانت از ارزش‌های اسلامی و مظهر قدرت ملت ایران است از این رو شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه شرعی و ملی است، بلکه یک حق است.

وی خاطرنشان کرد: کشور در شرایط بسیار حساسی است و به این دلیل باید کوشید تا شرایط برای مردم تشریح و اهمیت مشارکت عمومی تبیین شود.

وی انتخاب اصلح از بین نامزد‌ها را وظیفه تک تک افراد جامعه خواند و افزود: اصلح کسی است که تقوای بیشتری داشته و ضمن پایبندی به اصول، توانایی بیشتری برای خدمت به کشور و مردم داشته باشد.

جزایری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی آزاد‌ترین کشور جهان است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری آزاد است و دموکراسی به طور کامل در آن اجرا می‌شود.

امام جمعه اهواز در عین حال تصریح کرد: مردم آزاد هستند به کسی که دلشان می‌خواهد رأی بدهند.

وی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی، عزم راسخ را در دفاع از ارزش‌ها و کلیت نظام اسلامی و استقلال کشور به منصه ظهور برسانند و دشمن را ناامید و مأیوس کنند.

خطیب جمعه اهواز به در پیش بودن راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و از احاد مردم خواست با حضوری حماسی در این راهپیمایی، قدرت و اتحاد خود را به رخ دشمنان و بدخواهان بکشند.

وی تاکید کرد: شرکت حماسی با شور نشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مأیوس و قلب مقدس امام زمان(عج) را شاد می‌کند.

موسوی‌جزایری با تبریک سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را اوج تفضّل و نصرت خداوند بر ملت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: در این دهه مبارک، خداوند بر این ملت منت نهاد و آنان را بر حکومت پوشالی 2500 ساله پیروز کرد و نعمت انقلاب اسلامی و امام(ره) را به این ملت مرحمت فرمود.

امام جمعه اهواز به بیعت تاریخی روحانیت و علمای خوزستان با امام خمینی(ه) در 14 بهمن‌ماه 1357 اشاره کرد و گفت: روحانیت خوزستان در این روز که مصادف با معرفی دولت موقت بود بیعت ناگسستنی خود و مردم ولایت‌مدار خوزستان را با امام خمینی(ره) اعلام کردند.

وی از 19 بهمن1357 روز بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) به ‌عنوان روزی تاریخی که کمر رژیم شاهنشاهی و دولت بختیار را شکست یاد کرد و گفت: پیوستن پرسنل نیروی هوایی به صف مردم و انقلاب عملاً رژیم را از درون شکست و اعلام حکومت نظامی در روز 21 بهمن نیز نتوانست رژیم دیکتاتوری را از شکست حقارت‌آمیز برهاند.

خطیب جمعه اهواز به ضرورت مبارزه قاطع با مفسدین و اخلال‌گران اقتصادی در کشور به‌ عنوان «مفسد فی الارض» اشاره کرد و خواستار اشد مجازات این مفسدان که به گفته وی عملاً به دشمن کمک می‌کنند، شد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول