اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کلانتری انتظامی آبپخش:

بیشتر جمعیت معتادان را مردان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده کلانتری انتظامی آبپخش گفت: درصد بسیار بالایی از جمعیت معتادان را مردان تشکیل می‌دهند و زنان درصد بسیار کمی از این ترکیب جمعیتی را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر جمعیت معتادان را مردان تشکیل می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش شهرام حامدخواه جمعه ‌شب در کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: تربیت اولاد یکی از ابتدایی‌ترین و در عین حال اساسی‌ترین وظیفه والدین است که در عین حال تاثیری مهم در سلامت جامعه دارد.

رئیس کلانتری انتظامی آبپخش خاطر نشان کرد: والدین باید در تربیت فرزندان خویش کوشا باشند و با سعه‌صدر و حوصله فراوان به این امر اهتمام ورزند، چون در سایه تربیت صحیح است که آینده‌ای مطمئن منتظر فرزندانمان خواهد بود.

حامدخواه دوست‌یابی را یکی از مهم‌ترین رویداد‌های زندگی نوجوانان و جوانان دانست و اذعان داشت: برقراری ارتباط با دوستان ناباب یکی از مهم‌ترین عوامل اعتیاد است و خانواده‌ها باید بر دوستیابی فرزندانشان توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: دقت در انتخاب دوستان سبب آن می‌شود سرنوشت انسان در زندگی دچار تزلزل نشود و بتواند به زندگی سالم خویش در جامعه ادامه دهد.

این مسئول ابراز داشت: خانواده اساسی‌ترین نقش را در تربیت فرزندان ایفا می‌کند و باید فضای مناسب برای تربیت فرزندان به منظور زندگی سالم در جامعه را فراهم آوریم.

رئیس کلانتری انتظامی آبپخش تاکید کرد: پایه و اساس تربیت اولاد در خانواده شکل می‌گیرد و والدین باید در خانواده بستر لازم برای رشد و شکوفایی شخصیت اجتماعی فرزندان را فراهم کنند.

حامدخواه از بهبود وضعیت امنیتی کشور خبر داد و افزود: 16 نهاد و ارگان دولتی باید دست در دست هم دهند تا بتوان امنیت نسبی را در جامعه حکم‌فرما ساخت.

وی در همین راستا اظهار داشت: به فضل خدا و با تلاش‌های شبانه‌روزی عاملان برقراری امنیت در کشور، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

حامدخواه در ارتباط با ترکیب جمعیتی معتادان در جامعه خاطر نشان کرد: درصد بسیار بالایی از جمعیت معتادان کشور را آقایان تشکیل می‌دهند و بانوان درصد بسیار کمی از این ترکیب جمعیتی را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس کلانتری انتظامی آبپخش فرهنگ‌سازی در زمینه مقابله با اعتیاد را امری لازم و ضروری دانست و ابراز داشت: باید معضل اعتیاد به قشر جوان جامعه که بیشترین درصد معتادین کشور را به خود اختصاص داده‌اند شناسانده شود و با فرهنگ‌سازی در جامعه جلوی افزایش روزافزون جمعیت معتادان گرفته شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول