اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر کرمان

22 بهمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان گفت:‌ یوم‌الله 22 بهمن تجدید بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت است.

22 بهمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت 12 بهمن در مصلای امام علی (ع) کرمان اظهار داشت:  برنامه‌های یوم‌الله دهه فجر از امروز فعالیت خود را در 26 کمیته تخصصی و همچنین ستاد‌های شهرستانی، بخش‌ها و 2 هزار و 500 ستاد روستای تشکیل شده، آغاز می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های در قالب فعالیت‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، نمایشگاهی، رسانه‌ای و قرآنی مراسم برگزار می‌شود.

صدفی عنوان کرد: این برنامه‌ها همزمان با ورود امام راحل در سال 57 آغاز و در طول این دهه برگزار می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: از امشب فضای جشن‌ها در قالب فعالیت‌هایی که جنبه سرود و شادابی و نشاط  که همراه با تأثیر‌گذاری هستند و تدوین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف به عنوان یک رویکرد مهم در تمام فعالیت‌های ستاد دهه فجر است.  

صدفی گفت: در یوم‌الله 22 بهمن با راهپیمایی با‌شکوهی که برگزار می‌کنیم، جواب ‌دندان‌شکنی به دشمنان این انقلاب می‌دهیم و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های حضرت امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  داریم.  

به گزارش فارس این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار کرمان و سایر مسئولان استانی و شخصیت‌های سیاسی و روحانی، گروه‌های مختلف مردم شامل دانشجویان، اساتید، ورزشکاران، بازاریان، مردان و زنان دیار کریمان، طلیعه باشکوه سی و سومین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین ماکت ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران در فرودگاه مهرآباد، نمایش داده شد و پخش سرودهای انقلابی، بار دیگر یاد و خاطره دوران پیروزی انقلاب اسلامی را تداعی کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول