اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر ایران در مالزی:

ملت‌های منطقه به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند

خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی گفت: ملت‌های منطقه با اشتیاق فراوان منتظر حضور حماسی ملت مسلمان ایران در صحنه هستند تا بتوانند، الگوی حکومت ناب اسلامی را در کشورهای خود پیاده کنند.

ملت‌های منطقه به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در مراسم جشن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در کرمان اظهار داشت: اندیشه‌های امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه سرلوحه کار سیاست‌مداران قرار گرفته است.

زاهدی افزود: اگر عمیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، رابطه بسیار نزدیک بین فلسفه انتظار و مباحث و اتفاقات به وقوع پیوسته در دنیا را مشاهده می‌کنیم. از انتظار است که امیدواری به آینده به وجود می‌آید و از امیدواری نیز پویایی و مبارزه‌طلبی با دشمنان اسلام و ایمان در درون انسان‌های آزادی‌خواه و حق‌طلب شکل می‌گیرد.

وزیر سابق علوم تصریح کرد: در عصر انتظار این گونه نیست که بنشینیم و منتظر وقوع حوادث باشیم و امام عصر (عج) ظهور کند، بلکه فلسفه انتظار این است که با تحرک و پویایی خود با ظلم مبارزه کنیم و خلق و خوی استکبارستیزی داشته باشیم. اهل سنتی که در کشورهای منطقه و بعد از انقلاب‌های اسلامی اخیر بر رأس حکومت‌ها آمده‌اند نیز به امام زمان (عج) و مسئله غیبت اعتقاد راسخ دارند و منتظر ظهور حجت خداوند هستند.

زاهدی اذعان داشت: ما ایرانیان و شیعیان باید به خود ببالیم که چنین تفکر جهان شمولی داریم و تفکر ما موجب تحرکات و تحولات مؤثر در منطقه شده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم همان‌گونه که امام خمینی(ره) اشاره کرده بودند، عصر حاضر، عصر پیروزی مستضعفان عالم بر مستکبران و مستبدان عالم باشد. همه دنیا چشم به انتخابات و حضور مردم ما در آن دوخته است و ملت‌های منطقه با اشتیاق فراوان منتظر حضور حماسی ملت مسلمان ایران در صحنه هستند تا بتوانند الگوی حکومت ناب اسلامی را در کشورهای خود پیاده کنند.

زاهدی افزود: مردم ایران ملتی مسلمان، حماسی و غیور هستند که همیشه با ولایت‌پذیری خود راه نفوذ دشمنان را در عرصه‌های داخلی بسته‌اند و همچنان با شعور و درک انقلابی خود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را در تحقق اندیشه‌های پلید و ضد اسلامی ناکام گذاشته‌اند. مردم انقلابی ایران بار دیگر با حضور و مشارکت حماسی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکم دیگری را بر دهان یاوه‌گویان جهان می‌کوبند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول