اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی گلستان:

انتخابات ایران محصور به مرزهای جغرافیایی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان گفت: انتخابات ایران محصور به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه در حوزه بین‎المللی آثار مستقیم و غیرمستقیم خواهد گذاشت.

انتخابات ایران محصور به مرزهای جغرافیایی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اصغر جباری عصر پنج‎شنبه در همایش هیئت بازرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گرگان، اظهار داشت: بیداری اسلامی منطقه، مقدمه قیام جهانی علیه آمریکا است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان تاکید کرد: همه باید بر اساس منویات رهبری عمل کنند، عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی باید در راستای قانون گام بردارند چرا که این انتخابات فردی نیست بلکه یک انتخابات جمعی است.

جباری با بیان اینکه راهبرد اصلی در انتخابات بر پایه تعامل و رعایت مقررات بنیان نهاده شده است، ابراز داشت: نقطه آغاز فعالیت‎های سه‎گانه در انتخابات تعامل و نقطه پایان نیز رعایت حدود قوانین، شرح وظایف، اثبات امانتداری است که این عوامل در هیئت‎های بازرسی محرز است.

وی اذعان داشت: ما باید تلاش کنیم که جانبداری احتمالی را در انتخابات صحه گذاشته تا ناممکن شود و مردم فهیم و ولایتمدار کشور به ویژه استان گلستان همچنان که توسعه همه‎جانبه را طلب می‎کنند یقینا در این انتخابات نیز با حضور باشکوه خود برای کشور اقتدار می‎آفرینند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان تاکید کرد: ضرورت ندارد کاندیداها برای اثبات خودشان به تخریب یکدیگر بپردازند و نباید به هر قیمتی عملکرد 33 ساله انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرند که اینها با جوانمردی منافات دارد.

جباری چهار ویژگی را در بازرسان مهم خواند و ابراز داشت: بازرسان باید بر مبنای آگاهی، اخلاق و نیز از لحاظ فکری و روحی به درستی حرکت کنند که همه اینها دارای سه پیش مقدمه است و مهمترین آن، این است که بازرسان انتخاباتی و سایر کسانی که در عرصه انتخابات فعالیت می‎کنند باید کارشان باطن و محتوا داشته باشد و خدا را در همه امور ناظر بدانند.

وی پیش‎شرط کار صالح را منطبق بر قانون دانست و خاطر نشان کرد: بازرسان نباید تفسیر به رای کنند بلکه قانونمداری باید در راس امور قرار بگیرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان بر اقدام به‎موقع و به‎هنگام بازرسان سراسر استان تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به این موارد سبب می‎شود تا در یک فضای تعاملی به بهترین نحو وارد میدان شویم.

جباری در پایان گفت: امیدواریم در تعامل هیئت‎های سه‎گانه و با تدبیر هوشمندانه استاندار ولایی و سختکوش بتوانیم انتخاباتی پرشور و حداکثری را در گلستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول