اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی آموزش دانشگاه امام حسین(ع):

حماسه 9 دی با حضور پرشور در انتخابات تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی آموزش دانشگاه امام حسین(ع) گفت: حماسه 9 دی سال 88 در 12 اسفند سال جاری با حضور پرشور مردم در انتخابات تکمیل می‌شود.

حماسه 9 دی با حضور پرشور در انتخابات تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امرالله نوراللهی عصر امروز در مراسم یادواره 750 سردار، فرمانده و شهید شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه ملت در دنیای کنونی حاکمیت اخلاق اسلامی را به عنوان یک نیاز بنیادی و ضروری پذیرفته است، خاطرنشان کرد: شهدا پیشقراولان انتقال پیام کرامت انسانی بر مبنای دین مبین اسلام و توسعه این مهم در بین تمام اقشار ملل جهان هستند.

وی افزود: شاخص‌های تاکید شده در وصیت‌نامه شهدا مباحثی چون دفاع از اسلام، تبعیت از فرامین ولایت فقیه و پاسداری و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است .

معاون هماهنگی آموزش دانشگاه امام حسین(ع) تبعیت از ولی فقیه را عنصر اصلی توسعه و پیشرفت کشور را در دوره‌های مختلف خواند و افزود: حمایت و پشتیبانی از رهبری مهمترین گزینه مؤکد شده از سوی شهیدان در همه صحنه ها عنوان شده است چرا که نهادینه شدن این امر کاربردی‌ترین مؤلفه حفاظت کشور از آسیب‌ها به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود حماسه 9 دی سال 88 در 12 اسفند سال جاری تکمیل می‌شود تصریح کرد: دشمن با شبهه‌اندازی و فرافکنی در جامعه با استفاده از شیوهای نوین غیر مستقیم در قالب برنامه‌های راهبردی جایگاه ولایت فقیه را مورد هدف قرار می‌دهد.

نوراللهی از کمک مالی و نظامی 557 میلیارد دلاری اروپا در جنگ تحمیلی عراق به ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: دشمن دیروز با حربه‌های متفاوت سخت افزاری و حمایت‌های همه جانبه اروپا به صورت رو در رو با ملت ایران جنگید و امروز نیز با بهره‌وری از تکنولوژی ارتباطی در قالب جنگ نرم وارد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 120 رسانه رادیویی در پروسه 2 هزار و 800 ساعت علیه ایران برنامه‌سازی و فعالت می‌کنند، تصریح کرد: اجرای مراسم یادواره شهدا یک مؤلفه قوی و ارزشی برای مقابله با هجمه‌های نرم امروز دشمن است پس می‌طلبد که ترویج فرهنگ ایثار و شاخص‌های اخلاقی و ایمانی شهدا در اجتماع اجرایی شود.

معاون هماهنگی آموزش دانشگاه امام حسین(ع) ایجاد موج بیداری در 161 کشور در دنیا را نشأت گرفته از پیام امام (ره) و شهدا خواند و اذعان کرد: آمریکا سالانه 700 میلیارد دلار برای فعالیت 950 پایگاه نظامی در 130 کشور برای نابودی ایران هزینه می‌کند و این در حالی است که پیام و حرکت الهی انقلاب ما بدون هیچ گونه تبلیغی در جهان در حال رشد است. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات نهم مجلس امری لازم است، گفت:  حضور در انتخاب باید با تفکر و آگاهانه در راستای رشد جامعه اسلامی و خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان خارجی و داخلی برگی زرین دیگری در تاریخ حماسه‌های ایران اسلامی ثبت کند.

نوراللهی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه اهتمام بر شناخت درست در راستای انتخاب نمایندگان لازم و واجب است، اظهار داشت: نامزد انتخابی باید از تفکر ایثارگری و خدمت برخوردار باشد نه اینکه در غارت مردم متخصص باشد.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول