اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات گلستان:

کوچکترین چالشی در مدیریت اجرایی انتخابات گلستان نداشتیم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در سیکل مدیریت اجرایی انتخابات تاکنون کوچکترین چالشی نداشتیم.

کوچکترین چالشی در مدیریت اجرایی انتخابات گلستان نداشتیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر پنج‎شنبه در همایش هیئت بازرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گرگان، اظهار داشت: ستاد انتخابات گلستان بر اساس سلیقه و هوای نفسانی اظهارنظر نکرده بلکه بر اساس مستندات واقعی به رسالت خویش عمل کرده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مبتنی بر رافت الهی است، خاطر نشان کرد: هر کسی می‎تواند در این مسیر خودش را به احراز صلاحیت برساند و ما از این بابت خوشحال خواهیم شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان به شعار انتخابات اشاره کرد و افزود: این انتخابات بر محور حضور حداکثری، قانون‎مداری، عدالت‎محوری و امانتداری است.

جمشیدی تصریح کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و باید گوش به فرمان امرش باشیم لذا هیئت بازرسی دو مولفه مهم حسن انتخابات و صحت آن را در مراحل مختلف پیگیری می‎کند که این پیگیری از زمان ثبت‎نام، شکل‎گیری هیئت‎های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان، تبلیغات و اخذ رای به شدت و دقت دنبال می‎شود.

وی با بیان اینکه انتخابات باید در شان نظام دینی برگزار و اجرایی شود، اذعان داشت: به لطف خدا به دلیل صمیمیتی که بین هیئت‎های اجرایی، نظارت و بازرسی وجود دارد مدیریت احسن را تا پایان انتخابات خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: هر کدام از هیئت‎ها دارای شرح وظایف مجزایی هستند که مستقل از یکدیگر است ولی تعامل و احترام متقابل همانند حکم شرعی، عقلی و عرفی است و هیچ‌گونه مغایرتی با رسالت ندارد.

وی یادآور شد: هیئت اجرایی و نظارت از زمان تشکیل تا بررسی صلاحیت و امروز نیز در مرحله بررسی اعتراضات در شورای نگهبان به خوبی پیش رفته است و از توازن خوبی در منطقه برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: نظام اسلامی مبتنی بر تفکر امام زمان (عج) است و کسی که منتظر امام عصر (عج) است باید حکومت دینی تشکیل دهد و امام راحل نیز چون به امام زمان (عج) اعتقاد داشت این حکومت را تشکیل داد و این نظام که مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است با درایت مقام معظم رهبری مدیریت می‎شود.

جمشیدی متذکر شد: اینکه بعد از گذشت 33 سال 30 انتخابات در کشور برگزار شده است بر این اساس بوده تا احکام دین اجرا شود و زمینه عدالت‎گستری حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات از دغدغه‎های دینی هیئت‎های نظارت، بازرسی و اجرایی است، اظهار داشت: نظام ما نظامی بر پایه ایمان، عواطف و علایق مردم است که پشتوانه مردمی آن نیز از رموز شکست‌ناپذیری این نظام است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول