اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

پیروی از ولی فقیه عامل حفظ کشور از تلاطم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: آنچه می‌تواند کشور را از تلاطم به سرمنزل مقصود برساند پیروی محض از فرامین ولایت‌فقیه است.

پیروی از ولی فقیه عامل حفظ کشور از تلاطم‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ‌در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی آن را اوج بصیرت ملت ایران علیه فتنه‌گران خواند و اظهار کرد: این حماسه بزرگ عملاً خط بطلان بر تمام آمال و آرزوهای ننگین استکبار جهانی و ایادی آن کشید.
وی بصیرت و هوشیاری افراد به ویژه در شرایط غبار‌آلود فتنه را کاری خطیر و حساس خواند و اظهار کرد: فقط افرادی می‌توانند از این شرایط و در این امتحان سربلند بیرون بیایند که نیت و هدفی جز رضای خدا نداشته باشند.
امام جمعه نهاوند با اشاره به عوامل به وجود آورنده عاشورای حسینی در چندین قرن پیش از این افزود: آنچه که موجب شد عده‌ای در مقابل ولی ‌فقیه زمان خویش بایستند عدم بصیرت و عدم شناخت راه از بیراهه بود که به دلیل اسیر هوای نفس شدن و پیروی از امیال شیطانی عاقبتی همراه با تباهی و نابودی را برای خویش رقم زدند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم شرایط امروز ایران اسلامی را شرایطی خطیر خواند و بیان داشت: آنچه می‌تواند کشور را از تلاطم به سرمنزل مقصود برساند پیروی محض از فرامین ولایت‌فقیه است.
مغیثی با اشاره به اینکه برخی قصد دارند با مقاصد منفی خدمات دولت و نظام را با دلایل مختلف زیر سئوال ببرند، تصریح کرد: جوانان باید از اتفاقات قبل درس عبرت گرفته و هر حادثه را نوعی درس عبرت و پندآموزی برای خویش قلمداد کنند و از اتفاقات به وجود آمده در دوره‌های قبل کلید روشن راه را بیاموزند.
وی ادامه داد: مسئولان و مردم باید برای امیدآفرینی، ایجاد انگیزه و ارائه راه‌های روشن حرکت کنند و به تبلیغات مسموم دشمن و عوامل فریبکار دشمن در داخل هیچ‌‌گونه اهمیتی ندهند و مصم‌تر از قبل برای ساختن ایران قدرتمند تلاش کنند.
امام جمعه نهاوند در پایان سخنانش اضافه کرد: نقش رهبری در رأس به عنوان ولایت‌فقیه و مردم به عنوان پایگاه‌های مستحکم نظام در حادثه 9 دی ماه سال 88 را باید برای جوانان و نسل‌های آینده روشن و بازگو کرد زیرا این حماسه تاریخی سال‌های متمادی در اذهان مردم و حتی کشورهای معاند و دشمن انقلاب باقی می‌ماند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول