اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

اطاعت از ولی‌فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان: اطاعت از ولی‌فقیه و حمایت از مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

اطاعت از ولی‌فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد تقی واعظی در خطبه‌های نماز جمعه  زنجان اظهار داشت: این آخرین نماز جمعه‌ای است که در خدمت مردم زنجان افتخار خطبه‌خوانی دارم. 
وی با بیان اینکه استان زنجان به داشتن علمای بزرگی داشته و دارد، افزود: دیار عالم‌پرور زنجان مهد اندیشه‌های ناب و گران سنگی همچون آیت‌الله شبیری است که باید قدر دانسته شود. 
خطیب جمعه زنجان مردم زنجان را بهترین، رشیدترین، دلاورترین و عزیزترین مردم کشور برشمرد و یادآور شد: مردم زنجان بهترین خاطره دوران زندگی من محسوب می‌شوند. 
وی ادامه داد: مردم زنجان با قدر دانستن حضور علمای بزرگ در این دیار می‌توانند آینده درخشانی را برای استان رقم زده و در توسعه و پیشرفت موفق باشند. 
آیت‌الله واعظی یادآور شد: استان زنجان به دلیل داشتن علمایی بزرگ و مردمانی نیک اندیش حرف‌های زیادی برای گفتن در عرصه‌های مختلف را دارد. 
وی با بیان این که آیت‌الله شبیری از فقیهان بزرگ کشور است، افزود: به این عالم جلیل‌القدر احترام کرده و از برکات وی بیشتر استفاده کنید. 
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید همواره گوش به زنگ بود و از توطئه‌های دشمنان آگاهی داشت، افزود: مردم زنجان همواره ولایت‌مدار بوده و از ولایت حمایت می‌کنند. 
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید دشمنان داخلی و خارجی بر شما مسلط نشده و مملکت از شر دشمنان در امان باشد، باید گوش به فرمان ولایت بوده و از این حریم امن دفاع کرد.
آیت‌الله واعظی با بیان اینکه با تضعیف ولایت دشمنان بر کشور تسلط می‌یابند، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولی‌فقیه و حمایت از مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. 
وی یادآور شد: باید اطاعت از ولی‌فقیه را به خوبی یاد گرفته و این اطاعت‌پذیری را به نسل‌های آینده جامعه انتقال داد. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول