اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مداحان:

تبعیت از ولی‏فقیه امری شرعی و قانونی است

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مداحان گفت: ولی‏فقیه در واقع به نیابت از امام زمان (عج) رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارد و تبعیت از ولی‏فقیه امری شرعی و قانونی است.

تبعیت از ولی‏فقیه امری شرعی و قانونی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، به همت کانون بسیج مداحان و هیئت‏های مذهبی سپاه، دومین یادواره شهدای مداح شهرستان دامغان در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج مداحان در این یادواره با بیان اینکه در واقع یک انسان ولایت‏مدار انسانی خدا محور است، گفت: پیروان جبهه حق که همانا مومنان واقعی هستند، ولایت‏الله را پذیرفته و خداوند را محور تمامی اعمال و رفتارهای خود قرار می‏دهند.

قاسم رضایی افزود: پیروی و تبعیت کامل از پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) در زمان حضور آنان در واقع همان تبعیت از خداوند است و در دوره غیبت امام زمان، ولایت مطلقه فقیه جامع‏الشرایط در سلسله مراتب طولی ولایت خدا، نبی و امام (ع) قرار گرفته و مومنین موظف به تبعیت از آن هستند.

وی بیان داشت: ولی‏فقیه در واقع به نیابت از امام زمان (عج) رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

جانشین سازمان بسیج مداحان تأکید کرد: تمامی انسان‏های با ایمان و با بصیرت، ولایتی جز ولایت‏الله را نمی‏پذیرند و تجلی پذیرش این ولایت الهی در دوره غیبت، تبعیت از ولی‏فقیه است.

رضایی گفت: جاذبه‏های دنیوی نباید ما را از معارف اهل بیت و پیروی از ولی‏فقیه جدا کند و ولایت‏مداری این است که هیچ تقدم و تاخری در این راه نداشته باشیم؛ بلکه در مسیر و راه او حرکت کنیم چرا که تقدم و تاخر از ولی‏فقیه نتیجه‏ای جز نابودی ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: اهل بیت (ع) حافظ و نگهدارنده جامعه اسلامی و فریادرس انسان‏‏های درمانده هستند و از آنجا که آنها انسان‏های کاملی هستند، ما را عالمانه، منطقی و توام با عقل با خدا آشنا می‏کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول