اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

فیلم‌های منتخب جشنواره رشد در خراسان‌رضوی اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: 60 فیلم منتخب جشنواره فیلم رشد در استان خراسان‌رضوی اکران می‌شود.

فیلم‌های منتخب جشنواره رشد در خراسان‌رضوی اکران می‌شود
سیدحمید پیش‌نماز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با جشنواره فیلم رشد اظهار داشت: امسال در چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد، آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در اکران این آثار از سایر استان‌ها پیشتاز است.

پیش‌نماز افزود: جشنواره فیلم رشد امسال 15 بهمن در سالن اجتماعات شهید عباس‌زادگان افتتاح می‌شود و مدت برگزاری جشنواره از 15 تا 20 بهمن‌ماه در مشهد و شهرستان‌های قطب آموزشی استان آثار منتخب اکران می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: 60 فیلم منتخب علمی، آموزشی و تربیتی داخلی و خارجی در 28 سالن برای دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها رایگان به نمایش گذاشته می‌شود.

پیش نماز افزود: این فیلم‌ها در هر سالن در روز 5 نوبت اکران می‌شود و سانسی برای استفاده خانواده‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

وی هدف از اکران آثار منتخب فیلم رشد را در مشهد، آموزش برای دانش آموزان در فضاهایی غیر سنتی عنوان کرد و اظهار داشت:در حالی که مدارس به سمت تجهیز شدن و هوشمندشدن پیش می‌روند، از جمله الزامات این هوشمندی مدارس در اختیار داشتن شیوه‌های نوین آموزشی است و تنوع در بسته‌های آموزشی و محیط‌های یادگیری، مجموعه‌ای از این محتواهاست که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

پیش‌نماز گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره، پس از اکران عمومی در مدارس هوشمند توزیع می‌شود تا مورد استفاده و استقبال همه مدارس قرار گیرد.

وی از برگزاری جشنواره سناریونویسی جشنواره فیلم رشد در سال آینده خبر داد و به برگزاری پنجمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی که توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقمند تولید می‌شود، اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول