اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره بین المللی فیلم رشد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان از درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی در جشنواره فیلم رشد خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره بین المللی فیلم رشد
سالار عرفانی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از دو اثر دانش‌آموزان و فرهنگیان استان فرهنگی کردستان در جشنواره فیلم رشد به عنوان آثار منتخب تجلیل شد.
وی با تبریک افتخار آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان کردستانی در این جشنواره خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کردستان با کسب 152 رتبه برتر کشوری در بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر درخشش چشمگیری را داشتند.
این مسئول تصریح کرد: در جشنواره فیلم رشد جلال نصیری از فرهنگیان استان مفتخر به دریافت تندیس زرین جشنواره بهترین فیلم برای کارگردانی فیلم سفر سرد شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: همچنین در بخش دانش‌آموزی نیز تیمور قادری موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم، دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر مجلس دانش‌آموزی و دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر سازمان بورس و اوراق بهادار به خاطر کارگردانی فیلم چیدن سپیده دم شد.
عرفانی‌نسب خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در اعتلای آموزش و تربیت دانش‌آموزان در کنار زحمات ارزشمند معلمان دلسوز حرکتی ارزشمند و موثر است.
وی در پایان اذعان داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با 46 سال سابقه و 40 دوره برگزاری، قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ایران است که چهل و یکمین دوره آن از هشتم تا 15 آبان‌ ماه جاری در تهران برگزار شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول