اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

دشمن به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: دشمن می‌خواهد با کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات حضور مردم را در صحنه‌های انقلاب اسلامی کم رنگ جلوه دهد.

دشمن به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محسن قرائتی عصر امروز در دومین یادواره 86 شهید استان مازندران اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند زیرا با شناخت واقعی و دقیق و آگاهانه و با تمام وجود راه شهادت‌طلبی را پیمودند.

وی تصریح کرد: هدف شهدا از حضور در جبهه و جنگ تحمیلی حفظ اسلام و ناموس و دفاع از مظلومیت انسان‌ها بود و شهدا با شناخت واقعی راه شهادت پا در حریم امن الهی گذاشتند.

این استاد علوم قرآنی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا نمازجمعه در کشور بسیار فعال شد و جوانان مشتاق برای حضور در مراسم اعتکاف هستند.

قرائتی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که از جنگ تحمیلی به عنوان گنج یاد کردند، گفت: ابعاد واقعی جنگ باید واکاوی شود  و کاکردهای مهندسین در جنگ تحمیلی به خوبی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی توجه به علوم قرآنی را یکی از وصایای مهم شهدا برشمرد و تاکید کرد: باید ابعاد وجودی قرآن بیشتر و بهتر مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

قرائتی یکی از دغدغه‌های اصلی شهدا را حفظ نظام اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: برای توجه به وصیت‌نامه شهدا باید در صحنه‌های مهم انقلاب حضور گسترده داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: دشمن می‌خواهد با کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات حضور مردم را در صحنه‌های انقلاب اسلامی کم رنگ جلوه دهد.

مفسر برجسته قرآنی در ادامه توجه به نماز را بسیار ارزشمند عنوان و تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی در راستای توجه به نماز و ارداتی که به امام حسین(ع) داشتند در راه خدا شهید شدند.

وی  توجه به نماز اول وقت را یکی از لازمه اصلی دینداری اعلام و یادآور شد: از ظرفیت مهندسین استان برای احیا و ساخت مسجد در مکان‌هایی که فاقد مسجد هست به خوبی بهره‌برداری شود.

در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران توجه به ارزش‌های شهدای دفاع مقدس را بسیار ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: در طول دفاع مقدس یگان‌های مهندسی با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در تسریع حرکت نیروها و ایجاد موانع برای دشمن نقش بسیار برجسته‌ای داشتند.

مصطفی خاوری‌نژاد در پایان از اعلام آمادگی نظام مهندسی مازندران برای ارتقای فنی و ایجاد توسعه پایدار در کشور خبر داد.

انتهای‌پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول