اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی راهبرد نظام است

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی با مشارکت فراگیر حداکثری در یک فضای امن و تشکیل مجلسی کارآمد و پیش‌برنده در تراز انقلاب اسلامی و دهه پیشرفت و عدالت راهبرد نظام در شرایط فعلی تلقی می‌شود.

برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی راهبرد نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ، یدالله جوانی صبح امروز در همایش انس و مودت و نهضت روشنفکری بازنشستگان سپاه همدان با اشاره به نقش تأثیرگذار پیشکسوتان رزم و شهادت در جامعه و همچنین پیش‌رو بودن انتخابات مجلس اظهار کرد: عرصه انتخابات علاوه بر رقابت بین جریان‌های سیاسی تبدیل به یک صحنه مبارزه شده است چرا که دشمن در میدان انتخابات با استفاده از این پتانسیل تنها رسیدن به اهداف خود را مدنظر قرار داده است.

وی شناخت اهداف راهبردی دشمن و نظام در انتخابات را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: اتفاقات امروز کشور در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مرتبط با صحنه انتخابات است.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی با مشارکت فراگیر حداکثری در یک فضای امن و تشکیل مجلسی کارآمد و پیش‌برنده در تراز انقلاب اسلامی و دهه پیشرفت و عدالت راهبرد نظام در شرایط فعلی تلقی می‌شود. در سال 58 ایالات متحده با این تصور که قطع رابطه با ایران منجر به ایجاد التهاب در کشور برای مذاکره با آمریکا خواهد شد، اقدام به انجام این کار کرد اما آرزوی امروز ایالات متحده مذاکره ایران با آنها است.

جوانی اضافه کرد: نهضت آزادی، ملی‌گراها، لیبرال‌های غرب‌گرا و خود باخته‌ها در ادوار گذشته حیات ایران را وابسته به مذاکره با آمریکا می‌دانستند و درصدد تحقق این کار بودند.

وی با اشاره به اظهارات گذشته وزیر امور خارجه کلینتون مبنی بر اینکه با شکست آمریکا در عراق تنها کشور نجات دهنده این کشور در منطقه خاورمیانه ایران است، بیان کرد: خلق و خوی درندگی و استکبار ستیزی، شر مطلق و جرثومه فساد بودن آمریکا از عوامل مهمی است که موجب ایجاد اختلافات اساسی بین ایران و این کشور شده است.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه اضافه کرد: با توجه به حاضر نشدن ایران بر سر میز مذاکره، دشمنان به دنبال تضعیف نظام با استفاده از عرصه انتخابات، مجبور کردن رهبران ایران به مذاکره و در نهایت به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به راهبرد دشمنان در انتخابات مجلس نهم اضافه کرد: برگزاری یک انتخابات ضعیف در فضایی سرد و بی‌روح، بدون مشارکت حداقلی و در یک فضای چالشی و همچنین تشکیل مجلسی ناکارآمد از سیاست‌های امروز دشمن تلقی می‌شود.

جوانی ضمن تأکید بر شناخت فضای موجود و نشان دادن عکس‌العمل مناسب گفت: روش‌های امروز دشمن برای پیاده‌سازی اهداف راهبردی خود؛ اعمال تحریم، مطرح کردن تحریم نفتی ایران، تحریم بانک مرکزی، تصویب طرح نفتی ایران در کنگره آمریکا، تلاش برای خرید سکه و طلا از جمله ابزار و روش‌های دشمنان نظام در راستای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و تضعیف نظام است.

وی نشان دادن انتخابات ایران به صورت فرمایشی بودن را یکی از وظایف رسانه‌های غربی دانست و افزود: دشمن می‌خواهد با بی ثباتی در داخل ایران نظام را در موضع ضعف قرار داده و با نشان دادن حضور حداقلی مردم نظام جمهوری اسلامی را بدون پشتوانه مردمی نشان دهد.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تکرار مجلس ششم را از سیاست‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: تعهد، تخصص، وفاداری به آرمان‌های انقلاب و امام و ولایت‌مداری شرط لازم و نخستین برای نماینده‌ای است که بتواند در مجلس کارآمد باشد و در تراز انقلاب حرکت کند.

وی مجلس ششم را جزء مجلس‌های ناکارآمد انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات انسان‌های ولایت مدار را که ساده زیست، مردمی و شجاع باشند را باید شناخت و لزوم عمل کردن به شعائر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

جوانی در ادامه با اشاره به فعالیت احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و جریان انحرافی در کنار مستقل‌ها گفت: هر گروه و باندی که از مسیر انقلاب جدا شود و درصدد بی‌راهه کشاندن آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری باشد منحرف است و باید برخورد جدی با آنها صورت بگیرد.تعدیل نیروهای وفادار به نظام در مجلس، به چالش کشیدن نظام به موضع ضعف با تبلیغات رسانه‌ای در نهایت ایجاد مجلسی کم خطر برای آمریکا از اهداف دشمنان نظام در انتخابات محسوب می‌شود.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تأکید کرد: شرط پیروزی نهایی در گروی مشارکت بالای مردم در انتخابات و همچنین تثبیت نمایندگان متعهد و مومن در مجلس نهم است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول