اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها را ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان در مجلس با اشاره به تشدید تحریم‌ها در آستانه انتخابات گفت: بی‌تاثیر بودن تحریم‌های اعمالی علیه ملت ایران با مشارکت گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رای علنی خواهد شد.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها را ثابت می‌کند
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به تکاپوی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: ملت ایران در 12 اسفند حماسه‌ای دیگری را خلق خواهند کرد که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند با تحریم‌ها وانمود کنند که حضور مردم در انتخابات معنای اعتراض اقتصادی به دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود، تصریح کرد: ملت ایران به خوبی می‌دانند که مشارکت مردم در انتخابات موجب انسجام و اقتدار ملی خواهد شد و انسجام می‌تواند پاسخی قاطع به تحریم‌ها باشد.

 

سلیمی گفت: دشمن در حالی ادعا می‌کند که علت تحریم‌ها برنامه هسته‌ای ایران است که باید گفت که آنها در دورانی که فعالیت‌های هسته‌ای متوقف شده بود نیز ملت ایران را تحریم‌ می‌کردند بنابر این برنامه‌ صلح آمیز هسته‌ای تنها بهانه ای برای تحریم‌هاست.

 

نماینده مردم دلیجان در مجلس در پایان با اشاره به تشدید تحریم‌ها در آستانه انتخابات گفت: بی‌تاثیر بودن تحریم‌های اعمالی علیه ملت ایران با مشارکت گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رای علنی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول