اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت تاکید کرد

مشارکت مؤثر جوانان در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پاکدشت اظهار داشت: حضور و مشارکت مؤثر جوانان در برنامه‌های دهه فجر از اهداف مهم است و برای این مهم برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است.

مشارکت مؤثر جوانان در برنامه‌های دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، حجت‌الاسلام حسین لزومی در تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان پاکدشت اظهار داشت: این برنامه‌ها به دو بخش عمده کلان و جزئی تقسیم شده است و طی 10 روز در ایام‌الله دهه فجر این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پاکدشت افزود: برنامه‌های کلان در ایام‌الله دهه فجر در سه مقطع زمانی ظهر، عصر و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌های عمده و کلان، برنامه‌های جزیی‌تر مانند جشن انقلاب در مدارس و ادارات، سخنرانی‌هایی در زمینه‌های انقلاب و ایام 22 بهمن، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در روز اول دهه فجر و مصادف با شهادت امام حسن عسگری(ع) در مدارس شهرستان، اعزام کاروان‌هایی به حرم مطهر امام خمینی(ره) برای تجدید میثاق با امام راحل و اجرای برنامه «شبی با قرآن» برگزار می‌شود.

لزومی تاکید کرد: دو روز از این ایام نیز برای افتتاح پروژه‌های دولتی در سطح پاکدشت در نظر گرفته شده است.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: همچنین نورافشانی آسمان شهرستان توسط سپاه و نیروی انتظامی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این روز بزرگ و مهم است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ایام‌الله دهه فجر به گونه‌ای تنظیم شده تا در اجرای آنها تمام مردم پاکدشت بتوانند حضور داشته باشند.

لزومی ارتباط بیشتر با قشر جوان و اجرای طرح گفتمان انقلاب اسلامی و بررسی مقایسه قبل و بعد پیروزی انقلاب را از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر سال 90 عنوان کرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پاکدشت در ارتباط با ویژگی‌های دهه فجر سال جاری افزود: بیداری اسلامی، شکوفایی فناوری و فتوحات جدید در عرصه علم و دانش، عقب‌نشینی استکبار از ویژگی‌های دهه فجر امسال است.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در پیامی به مردم شهرستان پاکدشت عنوان کرد: مردم باید بصیرت، مواظبت و حضور در صحنه‌های انقلاب و گرامیداشت ایام‌الله انقلاب، تکبیر در شب 22 بهمن و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، تذکر دادن مردم به مسئولان و حفظ وحدت و آرامش را به یاد داشته باشند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول