اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان برازجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از پیشرفت 85 درصدی بیمارستان برازجان خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان برازجان
جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه مراکز درمانی و بهداشتی و افزایش امکانات و تجهیزات مراکز درمانی و بیمارستانی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان است.
وی افزود: احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان و بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر در سال جاری به پیشرفت قابل‌توجهی رسیده و توفیقات زیادی در این مسیر داشته‌ایم.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از پیشرفت 85 درصدی بیمارستان برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته این بیمارستان در حال حاضر بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم در مهرماه سال 91 توسط وزارت مسکن به دانشگاه تحویل داده شود.
شاهینی تصریح کرد: این بیمارستان 14 هزار و 500 مترمربع وسعت دارد و از استانداردهای روز دنیا برخوردار است.
این مسئول ادامه داد: در سال‌های 85 و 86 از محل اعتبارات استانی بیش از 13 میلیارد تومان به این طرح کمک شده و تمام مسئولان استان و شهرستان دشتستان برای اتمام این پروژه اهتمام دارند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ابراز داشت: تا قبل از سال 90 بالغ بر 160 میلیارد ریال در این بیمارستان هزینه شده و در سال جاری نیز بیش از 81 میلیارد به این بیمارستان اختصاص یافته است.
شاهینی گفت: بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر نیز هم‌اکنون در مراحل پایانی کار قرار دارد و در ماه آینده به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واگذار می‌شود.
وی اضافه کرد: در بیمارستان بوشهر تا قبل از سال جاری بیش از 400 میلیارد ریال هزینه شده و امسال نیز 64 میلیارد ریال در این بیمارستان از طرف وزارت مسکن هزینه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بلافاصله نسبت به تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان مهم و بزرگ اقدام می‌کند و امیدوار هستیم بیمارستان بوشهر در سال جاری راه‌اندازی شود.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول