اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان دشتستان

آغاز عملیات اجرایی 2 واحد آموزشی در شهر برازجان

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان دشتستان عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در شهر برازجان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی 2 واحد آموزشی در شهر برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرماندار دشتستان ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تجدید عهد و بیعت با اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر اسلامی و انقلاب است و باید تمام توان خود را برای گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر این ایام به کار گیریم.

غلامحسین خسروی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای محرومان، مستضعفان،‌ آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان یک الگوی کامل است که از آن تاسی می‌کنند.‍

خسروی خاطر نشان کرد: الهی و اسلامی بودن، داشتن رهبری و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره مورد توجه بوده است.

وی افزود: ویژگی‌های فوق همواره در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صدد پیاده کردن احکام اسلامی در جامعه بوده، هست و خواهد بود.

این مسئول با تاکید بر لزوم توجه و شکرگزاری نعمت ولایت فقیه در جامعه ایران اسلامی اذعان داشت: مردم کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها شکل گرفته‌ با مشکلی روبه‌رو هستند و آن مشکل نبود رهبران الهی است تا انقلاب آنها و احساس پاک و خدایی آنها را در مسیر صحیح هدایت کند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات ارزنده‌ای در راستای خدمات‌رسانی به مردم انجام شده که این خدمات در مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب بی‌نظیر است.

خسروی بیان داشت: در دولت عدالت‌محور توجه خاصی به عمران شهری و نوسازی مدارس شده و در سال‌های اخیر در شهرستان دشتستان نیز ساخت و نوسازی مدارس شهرستان را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: امروز شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی واحد آموزشی بنت‌الهدی در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع با زیربنای بیش از 1800 مترمربع در قالب یک واحد آموزشی سه طبقه 12 کلاسه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: یکی از دیگر فضاهای آموزشی که امروز شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم یک واحد آموزشی در منطقه فاز یک امام خمینی (ره) با مساحت 3 هزار و 500 مترمربع و زیربنای 1900 مترمربع با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال است.

فرماندار دشتستان بیان داشت: توجه به فعالیت‌های فرهنگی از رویکردهای مهم دولت عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد است و در این راستا شاهد افزایش اعتبارات فرهنگی در دولت‌های نهم و دهم بوده‌ایم.

در پایان مراسم مجتمع فرهنگی و مذهبی مسجد جامع روستای دهقائد در زمینی به مساحت 425 مترمربع با اعتبار بالغ بر دو و نیم میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول