اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت نوین آبادان:

پرسپولیس‌برازجان را بدون 5 بازیکن اصلی‌مان شکست دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت نوین آبادان گفت: در حالی با نتیجه دو بر صفر پرسپولیس‌برازجان را شکست دادیم که پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

پرسپولیس‌برازجان را بدون 5 بازیکن اصلی‌مان شکست دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، وحید سلامات عصر امروز پس از پیروزی خانگی در مقابل پرسپولیس‌برازجان اظهار کرد: بازیکنان صنعت‌نفت نوین آبادان بازی بسیار خوبی را در مقابل حریف برازجانی خود انجام داده و بدون شک مستحق کسب این پیروزی بودند.
وی از دیدار تیمش در مقابل حریف برازجانی خود در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم ایران گفت و اضافه کرد: بازی بد هفته گذشته و شکست در مقابل نفت امیدیه را با این برد شیرین جبران کردیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت نوین آبادان افزود: در حالی در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس‌برازجان به برتری رسیدیم که پنج بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف در ترکیب ابتدایی نداشتیم.
وی در ادامه با اشاره به بازی بعدی تیم صنعت‌نفت نوین آبادان خاطرنشان کرد: هفته آینده در دزفول مهمان تیم شهرداری این شهر هستیم.
سلامات تصریح کرد: با توجه به بازی رفت دو تیم نفت نوین آبادان و شهرداری دزفول که با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت، شناخت خوبی نسبت به حریف هم استانی خود داشته و امیدوار هستیم که با دست پر از دزفول بازگردیم.
وی اضافه کرد: از این بازی به بعد هر مسابقه همانند یک بازی فینال بوده و اگر می‌خواهیم که در کورس صعود به مسابقات لیگ دسته اول کشور بمانیم باید در همه دیدارها امتیاز کسب کنیم.
تیم فوتبال صنعت‌نفت نوین آبادان در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم ایران با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های غدیر بنی‌هاجر و لطیف جنامی از سد حریف خود تیم پرسپولیس‌برازجان گذشت.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول