اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

پیشرفت 46 درصدی بزرگراه برازجان به دیلم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 46 درصدی بزرگراه برازجان به دیلم خبر داد.

پیشرفت 46 درصدی بزرگراه برازجان به دیلم
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه‌های استان و بهبود جاده‌های روستایی در سال جاری با کیفیت و کمیت خوبی در تمام شهرستان‌های این استان انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی راه‌های استان به‌ویژه در محل‌های پرتردد در دستور کار قرار دارد که با نظارت کارشناسان راه و ترابری و راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: احداث بزرگراه اهرم به دیلم با طول 205 کیلومتر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات دولت دهم در استان است که به‌ویژه در حوزه دشتستان شاهد پیشرفت قابل قبولی هستیم.
صفایی بوشهری از پیشرفت 46 درصدی بزرگراه برازجان به دیلم خبر داد و گفت: محور برازجان به آبپخش دارای پیشرفت بسیار خوبی است و در محور آبپخش به شبانکاره نیز اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام گرفته است.
این مسئول اضافه کرد: پل بزرگ کلل نیز در این مسیر در دست احداث است که تاکنون بالغ بر 50 درصد پیشرفت داشته و با تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت الهادی شاهد فعالیت شبانه‌روزی در این مسیر مهم و استراتژیک هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: در سال جاری برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان در 10 محور اقدام کرده‌ایم که تا انتهای امسال به نتیجه لازم خواهیم رسید.
صفایی بوشهری متذکر شد: هم‌اکنون بیش از 590 کیلومتر بزرگراه داریم و در سال جاری نیز 98 کیلومتر بزرگراه جدید تحویل استان می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل و توسعه راه‌های استان بوشهر جدیت و حساسیت خوبی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول