اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مدیران از جانبداری در انتخابات پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل با تذکر و هشدار به برخی از مسئولان و مدیران اجرایی استان نسبت به دخالت در روند انتخابات خواستار پرهیز جدی آنها از ورود به عرصه تبلیغات انتخاباتی شد.

مدیران از جانبداری در انتخابات پرهیز کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پنجشنبه‌شب در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت انتخابات از دو جهت مبرهن است که در وهله اول تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و در وهله دوم نیز دقت نظر در برگزاری سالم، بهتر و پرشور انتخابات است.

وی با طرح این سئوال که اگر مسئولی قصد حضور در انتخابات را داشت باید شش ماه قبل استعفا می‌داد خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی نیفتاده است پس چه لزومی دارد که مسئول و مدیر اجرایی ما راغب به حضور در صحنه تبلیغات انتخاباتی باشد و با داشتن ده‌ها مشکل کاری با ماشین اداری در حوزه انتخابیه دیگر حاضر شده و در منزل شیخ و بزرگ طایفه به نفع کاندیدای خاص ادای وظیفه می‌کند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با انتقاد شدید از حرکت برخی از مدیران اجرایی استان در کمک به تبلیغ کاندیدای خاص با ماشین پلاک قرمز گفت: ما قبلا نیز اعلام کردیم هر کس به کاندیدای خاص احساس تکلیف و دین می‌کند و نسبت به گذشته او مدیون است می‌تواند با گرفتن مرخصی شجاعانه به این کار بپردازد و روز 13 اسفند نیز به سر کار خود برگردد.

صابری این تذکر و هشدار را آخرین توصیه و اخطار به مدیران برشمرد و اضافه کرد: اصلا قابل قبول نیست مدیری 135 کیلومتر حوزه کاری خود را رها کند تا در منطقه‌ای دیگر به نفع کاندیدایی خاص حرکت تبلیغی و فعالیت انتخاباتی انجام دهد چرا که وظیفه اصلی مدیر اجرایی ما زمینه‌سازی فضایی است تا مردم با آرامش و اعتماد به نفس در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی از مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز خواست؛ نیروی انسانی و تجهیزات خود را در آستانه انتخابات آزادسازی و در اختیار هیئت اجرایی انتخابات بگذارند تا بستر برای برگزاری سالم و کم‌دغدغه انتخابات فراهم شود.

*تاخیر 10 ماهه در اجرای پروژه قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل دقت در اجرای درست کارها را یادآور شد و تصریح کرد: بسیاری از رفتارها و عملکرد ما سبب خوشحالی و یا دلخوری مردم می‌شود که در این زمینه توجه به کیفیت کار ارزشمند است.

صابری ادامه داد: کسی از ما قبول نمی‌کند که به خاطر سرعت اجرای پروژه کیفیت را فدا کنیم بلکه شایسته است با رعایت زمان‌بندی اجرای پروژه کیفیت را نیز در نظر بگیریم.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی که با گذشت 10 ماه از سال و تزریق اعتبار مناسب هنوز اجرای پروژه را شروع نکرده‌اند خاطرنشان کرد: نتیجه چنین عملکردی رکود و تعلل در اجرای پروژه‌ای به مانند کتابخانه مرکزی پارس‌آباد است که به هیچ وجه قابل قبول شهروندان نیست.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان داشت: اگر در این پروژه‌ها آهن‌آلات زنگ زده و پوسیده می‌شود خطا از تولیدکنندگان نیست بلکه خطا از مدیرانی است که بدون برنامه‌ریزی کلنگ‌زنی می‌کنند و هیچ اتفاقی نیز در اجرای پروژه‌ها رخ نمی‌دهد.

صابری به ایرادگیری یکی از کارشناسان در این زمینه که نباید منتظر تکمیل پروژه نیمه‌تمام بود بلکه باید کلنگ‌زنی‌ها را ادامه داد افزود: ما از این به بعد پروژه‌ای را قبول داریم که زمان‌بندی آن دقیق مشخص شده و در یک فرجه زمانی یک ساله و یا دو ساله به ثمر بنشیند.

وی با قدردانی از احیای برگزاری جلسات شورای فنی نیز تصریح کرد: ضرورت دارد جلسات این شورا هر 15 روز یکبار و کمیته‌های زیرمجموعه آن هر هفته تشکیل شود تا ثمره آن را در اجرای شایسته، کیفی و مناسب پروژه شاهد باشیم.

استاندار اردبیل به رتبه ممتاز استان در عملکرد کمیته مصالح ساختمانی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: ما با مراقبت و نظارت بیشتر می‌توانیم در بسیاری از حوزه‌ها شاگرد اول باشیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول