اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن مظفری تأکید کرد

شکست راه‌آهن امید برای بقا در لیگ

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: با شکست راه‌آهن موجی از امید برای حفظ تیم در لیگ و کسب پیروزی‌های دیگر در تیم زنده می‌شود.

شکست راه‌آهن امید برای بقا در لیگ
محسن مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به موقعیت فعلی تیمش در جدول رده‌بندی و اختلاف امتیازی این تیم با تیم‌های پایین جدول اظهار داشت: مس در حال حاضر شرایط خوبی  ندارد و با توجه به فضای حاکم بر تیم و انتظار کسب نتایج استرس خاصی بر بازیکنان تیم حاکم شده است.
وی افزود: تمرینات خوبی را برابر حضور موفق در برابر راه‌آهن پشت سر گذاشتیم، همه بازیکنان تیم می‌خواهند تا با نتیجه گرفتن از این مسابقه تحت هر شرایطی با کاهش اختلاف امتیاز خود با تیم‌های بالا دست خود به شکلی به خارج کردن تیم از بحران کمک کند.
مظفری با اشاره به اضافه شدن ساکت الهامی به کادر فنی تیم گفت: ساکت الهامی بنا به تشخیص کادر مدیریت باشگاه به تیم پیوسته و قطعا ویژگی‌های خوبی داشته که باشگاه این تصمیم را اعمال کرده و امیدوارم وی در کنار سایر نفرات کادر فنی بتوانند در شرایط کنونی به تیم کمک کنند.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی پیرامون عدم  قرار گرفتن نامش در فهرست 18 نفره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: برخی سوء‌ تفاهم‌ها موجب شد تا نام من در فهرست قرار نگیرد در هر حال من مطیع دستورات هستم و برای تیم آرزوی موفقیت در ادامه مسابقات را دارم.
مظفری با بیان اینکه تنها پیروزی و کسب سه امتیاز در برابر راه‌آهن می‌تواند کمک زیادی به مس سرچشمه در ادامه مسابقات کند، بیان داشت: امیدوارم در این مسابقه بدشانسی گریبانگیر ما نشود و با کسب یک پیروزی امید را در تیم برای بقا در لیگ زنده نگاه داریم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول