اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

معنویت بزرگ‌ترین میراث امام(ره) است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: معنویت بزرگ‌ترین میراث امام خمینی(ره) است.

معنویت بزرگ‌ترین میراث امام(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام عصر امروز در دیدار با فرماندهان و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرکرد و حوزه‌های مقاومت حضرت رسول(ص) و صاحب الزمان(عج) با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در ایام پیروزی انقلاب حوادث تلخ و شیرینی گذشت که عمق آن را کسانی می‌فهمند که آن ایام را درک کرده باشند.

وی معنویت را بزرگ‌ترین میراث امام(ره) دانست و گفت: در زمان حکومت طاغوت، وضعی حاکم بود که به هیچ عنوان افراد به یکدیگر اعتماد نداشتند و در آن فضای خفقان، کسی حق اظهار نظر نداشت.

نکونام ادامه داد: در رژیم گذشته احدی نمی‌توانست بگوید در کشور چه تصمیماتی در حال اتخاذ است و منابع کشور در دست کیست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را از رسالت‌های آحاد بسیجیان عنوان کرد و بسیجیان را به داشتن نشاط انقلابی و حفظ شعائر اسلامی توصیه کرد و شعارهای انقلاب را دشمن شکن خواند.

وی به انواع تهدیدات فراروی نظام اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه به عنوان نیروهای محوری در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی قرار دارند که در این راستا باید با بصیرت‌افزایی نقش‌آفرینی کنند.

نکونام  با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان در اوج اقتدار و عزت است، گفت: اگر امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اقدام به تهدید و تحریم همه جانبه علیه نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند به دلیل اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به رسالت عظیم قشر فرهیخته بسیج در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن افزود: در این برهه از زمان که جنگ نرم دشمن درصدد نفوذ در سنگرهای معنوی جوانان است نقش‌آفرینی بسیج به منظور مبارزه علیه جنگ نرم دشمن بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تاریخ اسلام هرگز ایثار و پاک‌باختگی سرو قامتان جبهه حق علیه باطل را به فراموشی نخواهد سپرد، خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، آینده نسل جوان امروز و آینده را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول