اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‎شهر:

بیداری اسلامی حاصل بذری است که امام(ره) کاشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‎شهر، امام خمینی(ره) را مصداق شجره طیبه دانست و گفت: بیداری اسلامی‎ در یک سال گذشته حاصل بذری است که امام خمینی(ره) کاشته و باغبانی کرده است.

بیداری اسلامی حاصل بذری است که امام(ره) کاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌ا‌لاسلام مرتضی ملکیان ظهر امروز در همایش ولایت‌فقیه در اندیشه‎های دینی که در شاهین‎شهر برگزار شد، اظهار داشت: آغاز امامت امام زمان(عج) متحول شدن روحیه مردم است.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرستاده خداوند در این زمان است که با عنایت خداوند و حضور مردم توانستند نظام سلطه را برچینند و حکومت اسلامی را با برانداختن سلطنت 2 هزار و 500 ساله پایه‎ریزی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در شاهین‎شهر با بیان اینکه تا به حال در طول تاریخ شخصیتی هم‌چون امام خمینی(ره) ظهور نکرده است، بیان داشت: امام خمینی(ره) با شعار "نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی" زمینه پیشرفت را برای مردم ایران به وجود آورد و پیشرفت و توسعه‎ای که در ایران اسلامی صورت می‎گیرد، از برکات وجود ایشان در ایران و هم‌چنین ولایت ایشان بر مردم بوده است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) انقلاب خود را منحصر به ایران نکرد، بلکه برای تمام مسلمانان و مظلومان جهان قیام کرد همان‌طور که پس از پیروزی انقلاب، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید تا نشان دهد انقلاب ایران اسلامی تنها منحصر به ایران نیست بلکه برای تمام مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان صورت گرفته است.

ملکیان با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای یمن، لیبی، مصر و تونس تصریح کرد: نوک تیز حملات امام خمینی(ره) به جهان‌خواران آمریکایی و اسرائیلی است و بیداری‎های اسلامی‎ که طی این یک سال در تمام دنیا در حال انجام است، حاصل بذری است که امام خمینی(ره) کاشته و باغبانی کرده است.

وی اضافه کرد: اگر تمام ملت‎های دنیا برای اسلام قیام کنند، بدانید که ثمرات قیام مردم به رهبری امام خمینی(ره) است و حال وظیفه ما است که با محوریت ولایت‌فقیه، از این انقلاب حراست کنیم.

امام جمعه شاهین‎شهر، امام خمینی(ره) را مصداق شجره طیبه دانست و گفت: امام خمینی(ره) ریشه انقلاب اسلامی و تمام انقلاب‎های حق علیه باطل است و نظام کنونی ما از اندیشه ‎این معمار بزرگ انقلاب تغذیه می‎کند، حال اگر نظام اسلامی ایران از این ریشه جدا شود به زوال کشیده می‎شود و می‎خشکد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول