اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باید از عاملان اصلی این پیروزی ‌تشکر کنم

بلاژویچ: با این پیروزی خاطرات تلخ دیدار برابر داماش فراموش شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: پیروزی برابر سایپا موجب شد تا خاطرات تلخ دقایق پایانی دیدار برابر داماش در هفته گذشته فراموش شود.

بلاژویچ: با این پیروزی خاطرات تلخ دیدار برابر داماش فراموش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میروسلاو بلاژویچ  پس از پایان دیدار تیم‌های مس کرمان و سایپای البرز در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی بود، با توجه به اینکه بازیکنان ما از دیدار هفته قبل و دقایق پایانی آن دیدار خاطرات تلخی داشتند، باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم تا خاطرات آن مسابقه را به باد فراموشی بسپاریم.

وی افزود: باید از عاملان اصلی این پیروزی که هواداران بودند، تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم، آنها با توجه به شرایط بد جوی و بارش باران تیم را تنها نگذاشتند.

بلاژویچ با بیان اینکه با این پیروزی تیم از منطقه خطر جدا شده و با روحیه بهتری به دنبال اثبات خود به سایر تیم‌های لیگ برتری است، گفت: تا پایان لیگ 9 هفته دیگر فرصت باقی مانده که از این تعداد پنج بازی مس در خانه انجام می‌شود و ما می‌توانیم با کسب امتیازات لازم از این مسابقات ماندن و بقای تیم در لیگ را بیمه کنیم.

سرمربی مس کرمان در زمینه درگیری فرشاد قدیری و حاشیه‌سازی این بازیکن در تمرینات مس بیان داشت: رفتار این بازیکن باید مورد بررسی قرار گیرد و سپس تصمیم‌گیری‌های لازم  در زمینه چگونگی برخورد با این بازیکن اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول