اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی مهاباد خبر داد

تجلیل از طلاب مدارس علوم دینی مهاباد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی مهاباد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 15 تن از طلاب ممتاز مدارس علوم دینی مهاباد تجلیل می‌شوند.

تجلیل از طلاب مدارس علوم دینی مهاباد
سعید عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تجلیل از طلاب در قالب ویژه برنامه طلاب و مدرسان حوزه‌های علمیه با حضور خانواده‌های آنها در محل سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی در راستای تشویق و ترغیب جوانان به تحصیل در مدارس علوم دینی و فراگیری دروس حوزوی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ‌سی و‌سومین سالگرد‌‌ پیروزی انقلاب شکوهمند‌‌‌ اسلامی و دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی در دهه فجر انجام می‌شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی مهاباد اظهار داشت: روز پنجشنبه 13 بهمن ماه جاری مصادف با دومین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، طی هماهنگی‌های انجام شده از خانواده‌های سه شهید روحانی در مهاباد دیدار می‌شود.

وی افزود:‌ دیدار با خانواده شهیدان عزیزپور، وطمانی و شیری با هدف گرامیداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا، پاسداری از ارزش‌های دینی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر توسط مرکز بزرگ اسلامی مهاباد انجام می‌شود.

عسگری اظهار داشت: اجرای چهار مراسم ویژه در مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های این مرکز در دهه فجر است که شامل مولودی‌خوانی، سخنرانی، اجرای مسابقه و تجلیل از چهره‌های شاخص دینی مساجد است.

وی ادامه داد: رئیس مرکز بزرگ اسلامی از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص) در 21 بهمن ماه جاری توسط این نهاد خبر داد و افزود: این برنامه روز جمعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه در این شهرستان با تلاوت قاریان برجسته استانی از جمله محمد ارجمندی، جلال‌الدین غزال،‌ محمود مدینه، حسین‌زاده و حسن‌زاده و اجرای مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود.

عسگری با اشاره به اجرای برنامه‌های مشترک با سایر نهادهای این شهرستان گفت: غبارروبی از مزار شهدا، نواختن زنگ مدارس در روز 12 بهمن و افتتاح برخی پروژه‌های شهری و روستایی از برنامه‌های شاخص در این دهه است.

وی در ادامه گفت: رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) از علل مهم گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس‌ ‌مرکز بزرگ‌اسلامی مهاباد افزود: در انقلاب اسلامی رهبری بی‌نظیر و هوشمندانه امام خمینی(ره)، پیوند ویژه دینی و تاریخی روحانیت با مردم و استفاده از شبکه مساجد و انجمن‌های اسلامی به بهترین وضع ممکن در گسترش آرمان انقلاب اسلامی، بیداری انقلابی، برانگیختن نارضایتی عمومی، ایجاد و گسترش روحیه انقلابی و بسیج عمومی نقش خود را ایفا کرد.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول