اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کمیجان:

عزت ایران محصول حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی محصول حضور مردم در صحنه‏های گوناگون به ویژه در انتخابات است.

عزت ایران محصول حضور مردم در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب شهرستان کمیجان اظهار کرد: مردم ایران بارها نشان داده‌اند که به انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی و اسلامی نگریسته و آن را یک آزمایش بزرگ می‌دانند.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات برخاسته از دین، احساس مسئولیت و احساس تکلیف ملی و دینی است به همین دلیل همچون انتخابات ریاست جمهوری، حضوری جدی و پررنگ در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان با اشاره به لزوم شرکت گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بیان کرد: انتخابات مجلس نهم نخستین انتخاباتی است که بعد از خیزش عظیم اسلامی و انقلاب‌های اخیر منطقه برگزار می‌‌شود به همین دلیل حضور مردم در این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شاکری ادامه داد: این انتخابات با توجه به اهمیتی که دارد بدون شک مورد توجه دنیا قرار می‌گیرد و هر چه مردم حضور گسترده‌تری در انتخابات داشته باشند، به همین میزان بر اقتدار و عزت بین‌المللی کشور افزوده می‌شود.

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب با ترور، ‌تحریم و افزایش فشار اقتصادی به دنبال مأیوس کردن مردم در انتخابات هستند که قطعا مردم با حضور گسترده در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

گفتنی است در این مراسم مسئولان دستگاه‌های اجرایی کمیجان با حضور در گلزار شهدا ضمن عطرافشانی قبور شهدا بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول